If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Som sier må ha blir en misforståelse. Beklager og beklager. Så håper det rydder opp til den prisen som ble sagt. Ellers vil jeg skifte forsikringsselskap.
Min avtale hadde bare leiebil i 10 dager. Dette er 20 dager færre enn eksempelvis Gjensidige. I tillegg var leiebilen veldig liten, mye mindre enn min bil.
Dårlige tilbakemelding, har spurt om ny forsikringstilbud.
Veldig god service, raske til å hjelpe. Driver nå sammenligner priser.
Dårlig oversikt på forsikring og ingen oppfølging når avtale ble sendt over.
Bra selskap med god oppfølging. Har hatt god kontakt med selger som er lett tilgjengelig for spørsmål.
Veldig hyggelige medhjelpere som kommer med konkrete råd og veileder deg på en trygg måte.
Topp service og oppfølging, rask oppgjør, lett å kontakte kundeseerservice
Ukomplisert kundeservice og dyktige medarbeidere. Merker at de vil løse problemet.
Super innboforsikring skulle ha dekket el-sykkel som ble frastjålet. Sykkel er gått ut av produksjon og nå står saken stille siden vi ikke kan få bekreftet kjøpesummen (som jeg har oppgitt, men uten dokumentasjon). Der ligger tilsvarende sykkel på samme nettsted, så kjøpesummer burde ikke være ett problem. I tillegg henger selskapet seg opp i hvor stor effekt sykkelen hadde.
Jeg var fornøyd med if frem til de avviser dekning av depositum for leid hytte i Norge som måtte kanselleres pga. forbud mot å reise til annen kommune knyttet til korona smitten
Heilt grei forsikring men litt dyr helseforsikring så bare stiger og stiger på pris. men ellers heilt grei forsikringsplass.
Har hatt If i alle år og jeg er imponert hvordan de har håndtert sakene mine. Men etter et samlivsbrudd med tilhørende økonomiske vansker en kort periode i fjor, var bilen uforsikret to dager. Da de skulle gjenoppta forsikringen igjen økte de forsikringspremien min med 12.000,- i året som "straff". Merk jeg var totalkunde med flere forsikringer men det var bare bilforsikringen som gikk opp 12000 kr i året. Som "alenepappa" med 3 barn er ikke 1000kr/mnd ekstra noe jeg har faktisk så... Hun saksbehandleren på telefonen innrømmet til og med at de i realiteten ikke ønsket meg som kunde lenger ved å gjøre det slik. Lite mennesklig.
Veldig fornøyd med kundeoppfølging fra IF og raske skadeutbetalinger. Jeg synes derimot forsikringene mine virker noe høye i forhold til venner jeg har sjekket med så nå har jeg bedt om flere tilbud. Jeg har sendt melding om dette direkte til IF i forbindelse med registrering av forsikring på ny bil nr. 2
Har varit ganske bra men har varit lite svåre med hjælp.
Veldig fornøyd. Rask og god tilbakemelding på skader, men det er dyrt og det virker som de øker prisen litt hvert år