If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
IF Skadeforsikring er meget effektive og gode på sin sak.
Får alt jeg trenger til en helt fin sum. Noen forsikringer er kanskje litt dyrere enn andre, men hver gang det har skjedd noe, så har oppgjør/saksbehandligstid vært veldig kjapp.
Bra service og god dekning på forsikringer, men dessverre altfor aggressiv i prisøkninger hvert år når man først er blitt kunde.
Legger inn feil opplysninger i forsikringsavtalen for så å forandre det da man som kunde oppdager det, prisen blir da en annen og høyere. Bevisst salgsstrategi? Etter endring stemmer heller ikke opplysningene. Bevisst? Hvordan påvirker det et oppgjør ved en skade? Blir irriterte og rappkjefta da man ringer og forsøker å få dette riktig. Slik jeg har forstått er det penger å tjene for forsikringselskapene dersom de finner grunn til avkorting. Kunden sparer kanskje hundrelapper men ved en skade sparer forsikrinselskapet stort. Begynner å lure på om IF spekulerer i dette da jeg nettopp snakket med en de også la inn feil opplysninger til.
Her er de alltid hyggelige å tar imot kunder med smil og glede å hjelper oss gjennom prosessen.
venter på svar, uenighet. Taksten sa en ting, forsikringen sa en annen ting.
Fornøyd med alt, unntatt pris, derfor kommer jeg til å få pris av andre, spesielt bilene, da jeg føler de er dyre, har kjørt skadefritt så lenge jeg kan huske👍
If er veldig dyrt i forhold til konkurrentene, dårlig kundeservice, og lureri fra A til Å. Har nå fått byttet til Gjensidige, hvor pris og kundeservice er i en helt annen verden. Kommer nok aldri til å bruke If igjen dessverre.
Ikke noe å klage på, ryddig å enkelt. Ikke. God kundeservice
Syns kanskje de er for vanskelig å forhandle pris med, ikke int i å gå ned i pris når jeg får mye billigere pris hos et annet selskap, vil ikke gå ned noe...
God service, lette å få tak i. Litt dyre på enkelte forsikringer
Har prøvde å komme i kontakt med dem i over en måned. Eposter besvares ikke, og når jeg ringer på telefon så blir jeg lovet at de skal ringe tilbake uten at dette skjer.
Dekker alle mine behov for forsikring unntagen båt i fjerne farvann. Svarer på det jeg spør om på telefon. Relativt lett å komme i kontakt med medarbeidere.
Fikk bra, personlig service og rådgivning over telefon, om hva som er lurt å tenke på etc.
De er mye dyrere en andre forsikringsselskaper. Med det mener jeg at fra 1 år til år nr 2 blir det en stor økning. Tegnet en forsikring i november på 1 bil. (Bil nr 4 for meg) i januar øket den i premie med 333kr. Jeg betaler over 64 000 kr i forsikringer + huseierens landsforbund medlem i året. Har hatt en skade på de siste 6 årene. Og det var ikke min skyld. Så da skulle ikke det ha noen betydning heller. Men har du råd så er det et bra forsikringsselskap.
Reiseforsikring hjelper ikke. Fikk ryggproblemer og ble liggende på hotellrommet hele langweekend. Klarte ikke oppsøke lege. Kom meg med nød og neppe hjem med masse smertestillende. Legeattest ved hjemkomst hjalp ikke.