If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt en skadesak, og premien er ikke urimelig
Stol ikke på telefonselgere fra If som vil selge deg forsikring. Det viser seg å være noe helt annet, enn det som blir sagt/lovt. Har du gått i fella, studer vilkårene nøye. Her snakkes det i koder og bokstaver som er forbeholdt fagfolk innen visse felt. Dette er satt opp i vilkårene i din forsikring, for å skape forvirring hos forsikringstaker som kan feiltolkes til å tro at du har en god forsikring. I det skaden oppstår, har If mange "fluktruter" til å ikke utbetale erstatning. Dette er en kynisk spekulativ måte å tjene penger på. Er selv blitt rundlurt av forsikringsselger på provisjonsbasert lønn, som lyver som F.. for å brødfø seg selv. Jeg er en naiv og godtroende forsikringstaker som har sponset det "kriminelle" nettverket som kaller seg det uknotete forsikringsselskapet i 20 år. Ble direkte hånet av skadebehandler på tlf, da jeg ringte selskapet og klaget på min forsikring - "Hva annet kunne jeg forvente, siden jeg hadde en så billig forsikring" Styr unna dette selskapet, og sløs bort formuen på noe annet vettugt
Er helt sjokkert etter skaderapport etter stormen som tok taket på bygningen den 19.09.2018 Saken har vært gjenstand for klage i FinKN hvor jeg tapte, dette tiltross for at selskapet har prøvd og endatil fått medhold i å omgå Arbeidsmiljøloven og HMS i byggebransjen. Jeg kan ikke under noen omstendighet være betalende kunde i et forsikringsselskap som driver og hyrer inn taktsmenn/takstfirmaer som baserer seg på en takst som omgår Arbeidsmiljøloven og HMS i byggebransjen kun for at forsikringsselskapet skal spare penger. Rettsikkerheten og forsikringen har null værdi. Ikke under noen omstendighet at jeg aksepterer slike forhold.
God service ved skade på bil. Kunne tatt ut leiebil også men sparte denne. Rask tilbakebetaling av penger.
Bare positive ting å si, raske skadeoppgjør, rask og god service, oversiktlig og profesjonell hjemmeside/Min side
En rimelig og bra bilforsikring. Topp service. Anbefales.
They say that there is no limit for sickness payments when traveling but there is and they tell it afterwards.
Bare bra erfaringer, lett tilgjengelige. Hyggelige kundebehandlere
Meget dyrt og useriøst selskap. Ubehagelige saksbehandlere som kommer med indirekte alvorlige beskyldninger om svindel når du fremmer krav. De betaler heller ikke dagens verdi på antikviteter, men utbetaler ingenting eller lite da de mener gamle ting ikke har en verdi.
Imøtekommende, hjelpsomme, gode til å forklare, hyggelige og sist men ikke minst så har dei humor.
Jeg har ikke så mye negativt å si om If, bortsett fra at jeg ønsker et selskap som kommer med innspill for å finne riktig avtale
Fikk en skade på vogne i sommer 2018 og tok kontakt med IF. Det hva da bare å kontakte nærmeste forhandler av vogn å få dette takster og reparert. enklere kan det ikke bli:)
Fantastisk service, dyktige medarbeidere som er istand til å sette seg inn i hvordan de forskjellige uhell påvirker mennesker. Meget rask med utbetalinger når uhellet først er ute.
Har fått bekreftet brudd på hovedledning felles avløp privat anlegg. Tilbakeslag i min kjeller Etter en mnd finner jeg ut at saksbehandler ikke har bestilt utbedring som han tidligere i mail hadde bekreftet. Vitek ringer oss og spør om de skal komme om vi godtar prisen. De kunne også fortelle at de ikke hadde mottatt bekreftelse fra IF. Dette var bekreftet i tidligere mail fra IF. Er det mulig!!
Ville ikke dekke tyveri fra vesken min. Hadde lukket veske med glidelås inne på et utested, tok den aldri opp på utestedet for sikkerhetens skyld, da jeg kom ut var glidelåsen åpnet og veska tom. De ville ikke dekke dette tyveriet fordi jeg ikke kunne vise til en konkret hendelse. Ja opplyste om tidsrom jeg hadde vært der inne, at den lå i veske med glidelås som ikke var tatt opp, og da jeg kom ut var den åpen uten mobil. Veldig konkret spørr du meg. Men her mente de at den kalles mistet, ikke stjålet. Kundeveilederen på telefonen var spydig i tillegg. Her skal ikke jeg ha forsikringer lengre.
Responderer fort på henvendelser, godt inntatt av hyggelige folk.