If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
They say that there is no limit for sickness payments when traveling but there is and they tell it afterwards.
Bare bra erfaringer, lett tilgjengelige. Hyggelige kundebehandlere
Meget dyrt og useriøst selskap. Ubehagelige saksbehandlere som kommer med indirekte alvorlige beskyldninger om svindel når du fremmer krav. De betaler heller ikke dagens verdi på antikviteter, men utbetaler ingenting eller lite da de mener gamle ting ikke har en verdi.
Imøtekommende, hjelpsomme, gode til å forklare, hyggelige og sist men ikke minst så har dei humor.
Jeg har ikke så mye negativt å si om If, bortsett fra at jeg ønsker et selskap som kommer med innspill for å finne riktig avtale
Fikk en skade på vogne i sommer 2018 og tok kontakt med IF. Det hva da bare å kontakte nærmeste forhandler av vogn å få dette takster og reparert. enklere kan det ikke bli:)
Fantastisk service, dyktige medarbeidere som er istand til å sette seg inn i hvordan de forskjellige uhell påvirker mennesker. Meget rask med utbetalinger når uhellet først er ute.