If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til tross for null skader høynes prisen betydelig hvert år.
Det var beste tilbud jeg fant i sammenligningen med andre selskapene som ga meg hele 40% første året da jeg kjøpte meg en bil.
Har registrert skader 4 ganger hos IF, og måtte benytte meg av reise-, bil- og innboforsikring. Fikk alltid pengene jeg trengte, og kundeservice har vært veldig behjelpelig. Når bilen fikk skade en gang like før nyttår, fikk vi gratis leiebil et par ekstra dager, siden alle verkstedene var stengt og det tok lengere tid å reparere. Når vi hadde innbrud i huset fikk vi alt utbetalt uten problem, og døren fikset i tillegg. Et par ganger fant jeg ut om noe annet som hadde forsvunnet, og da var det bare å fyre av en epost til saksbehandleren, så var pengene på konto ila et par dager. Det eneste som er litt kjipt er at de er en av de dyrere selskapene, og derfor byttet jeg for et par år siden. Men jeg synes det er verdt pengene å vite at du blir behandlet godt når skaden kommer, og vurderer å bytte tilbake.
Bra respons fra kundeservice. Var dog uvilig å presse prisen det lille som skulle til for å flytte den siste forsikringen til IF.
kundevennlige, bra på oppfølging av kunder og skadehendelser. Noe dyre, å litt rot en gang i blant med avtalene.
Fremdeles litt dyrt, men veldig bra ved skade. Har hatt vannskade på bad, reparasjonen gikk smertefritt, det samme gjorde oppgjøret.
Kjempefornøyd med kundeservicen, alltid løsningsorientert, oppspar av egenandelsfordel, eneste som har det.
Det som er bra er at de gjør det de absolutt må, og det må de jo nesten da de er et forsikringsselskap. Det som er dårlig er at de ikke strekker seg en centimeter ekstra for kundene sine.
Vannskaden ble raskt tatt hånd om av IF. Utførende håndverker reparerte skaden profesjonelt og effektivt. I tillegg refunderte IF kostnader i forbindelse med noe egeninnsats og utgifter til klargjøring for reparasjon av skaden, på en rundhåndet måte. Flott og eksemplarisk kundebehandling av IF.
«Rolig If hjelper deg« Hvem har funnet opp dette fullstendig latterlige slagordet ? Null samarbeid mellom If Eiendom og If Motor Hvem gjør hva når en carport faller ned pga snø og ødelegger en bil ? Handlingslammelse !
Godt salgsapparat, enkle å prate med. Noe tungvint å ikke kunne ta alle skjemaer på mail. Selger store pakker for å gi deg rabatt, men rabatten står ikke i stil med hvor stor pakken blir.
Har kun hatt behov for veihjelp 1 gang på de årene jeg har hatt forsikring der. Altså ingen skader på veldig lenge. Synes derimot prisen har steget altfor mye de siste årene.
Plutselig så gikk forsikringen opp 100%. Dette er jo ikke normalt hvis ikke jeg da skal være med å betale for alle skadene etter uvær i sørnorge.
Er fornøyd med selskapet og vil anbefale selskapet til flere.
Hadde en liten forsikringsskade på huset, i første omgang gjorde de kun opp det som det var bilag på og ikke på ytterlige utgifter selv om disse var beskrevet. Det ordnet seg med en telefon. Skadeutbetalingen utgjorde bare ca 1/2 årspremie, den første skaden på nærmere 10 år.
Alltid rask på å ta kontakt, ved henvendelse, kun eneste som kan tilby utleieforsikring når hele boligen leies. FÅR KOMPETENTE SVAR. Har ingen erfaring i forhold til oppgjør, da jeg ikke hadde skade.