If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var uheldig og veltet en tilhenger med byggevarer i en rundkjøring. Jeg har mange forsikringer i If, og sendte et bilde av hendelsen med spørsmål om skaden kunne dekkes under en av mine forsikringer. To dager etter ble jeg oppringt av en kundebehandler som sa at skaden kunne dekkes av innboforsikringen. Hun spurte om verdien på de ødelagte varene og mitt kontonummer, og dagen etter var oppgjøret på konto. Det er bare én ting å si: FANTASTISK KUNDEBEHANDLING.
Greit oppgjør når skade først oppstår. Men betaler mer i forsikring i året på en bil som kanskje er verd 40 000 en jeg gjør på båten som er ny og er verd 750 000kr?? Så vil ha en gjennomgang på alt, da jeg er sikker på at det må være noe og spare i året. Kommer også til og ta kontakt med IF for og høre hva de har og tilby før jeg eventuelt skifter selskap. Og ville helst ha tilbud tilsendt på Mail, da jeg er vanskelig og få tak i på telefon pga av min jobb med og starte opp fly og tauing av fly, der det da er forbudt og snakke i tlf ? Dette er bare til info . Mvh Kenneth G
If er kanskje bra men fy så dårlige de er på å følge opp kundene sine. Samt å velge ut takstmenn og folk som utfører arbeide. Så fort min skade er ferdig så hadde til dere.
Har prøvd flere andre selskaper siste 15 år, men siste 10 år har jeg holdt alle mine forsikringer hos IF: Bil, innbo, person, reise etc. Har i denne perioden kun hatt tyveri, hærverk, samt motorskade. Alle oppgjør var hurtig og greie, til min fulle tilfredshet. Jeg betaler gjerne litt ekstra for å sove godt om natten, for det oppgjøret og tryggheten som er det viktigste når alt kommer til alt!
Fornøyd med tilgjengelighet og kjempe bra kundebehandlerne ved. telefon og epost kontakt !
Fikk i dag oppjustert min bonus fra 50% til 75%. Bra.
Jeg synes If forskjellsbehandler folk og dem skjønner ikke det at en pensjonist har ikke så god råd i å betale hele forsikringssummen, foretrekker fast trekk i min bank her. jeg er villig til å betale et fast beløp i måneden og jeg er avhengig av bil for å komme meg frem, det er langt til butikk der jeg bor.
Har hatt IF I mange år og hatt 3 vannskader hvorav 2 på same plass fra same kilde (etter montering av vannalarm etter første gangen (som ikke virket når den skulle:-( )) og fikk god behandling og oppgjør etter kort tid tilogmed etter andre vannskaden. Er "dyre" men kanskje verd det! Skal se på andre de neste dagene så for tiden (og kr) bestemme hva som skjer..
Ikke fleksibel nok, sammenlignet med andre selskaper jeg har prøvd
For dyrt. Dårlig kommunikasjon med salgskonsulentene. Mye misforståelser. Dårlig kampanje at man beholder bonusen men må betale mer.
Prisen er høy. Ønsker å skifte forsikring. Frende forsikring må jeg bare betale 590 kr i månden. Nå betaler jeg 599 i månden. De tar tlf.
Man får ikke følelsen av det å oppleve at man blir skikkelig "vartet" opp som kunde. Som kunde bør man føle seg av en viss viktighet uansett hvor man er, og den følelsen sitter man ikke igjen med etter en samtale med IF dessverre.
Veldig gode til å følge opp skade og person. Gir gode råd og veiledning. Veldig profesjonelle.
Vil ikke anbefale dette selskapet, noen år siden svømte jeg til båten og berget den i nedre Glomma, på vinteren. Da ble det byttet 3 bordganger foran, men var og skade på hytte. Dette ble for dyrt å fikse fikk jeg beskjed om. Angrer på at jeg tok den svømmeturen med en risiko for å få en dårligere erstatning, 2 år etterpå var overbygget helt ødelagt da det viste seg at det var sprekker over vinduene.
Hurtig og veldig god behandling da vi fikk en vannskade. Vi betaler en stor sum årlig da vi har mange forsikringer. Derfor kan det være interessant å se om vi kan få ned totalprisen. På generell basis er vi imidlertid veldig fornøyde med vårt kundeforhold til IF skadeforsikring.
Har ikke hatt noen problemer, leter etter noe billigere