If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk telefon fra If der de gir tilbud hvorpå pris er 3000 dyrere når giro kommer i posten.
If er gode på kundeservice og flinke til å lytte til meg som kunde. De kan bli bedre på å sjekke at alt blir riktig ved endringer på forsikringene og at prisene er riktige. Men det oppveies i stor grad av flinke medarbeidere som alltid er der når jeg ringer.
Raske når uhellet er ute. God service og gode forsikringsløsninger.
God dialog ved skade. Stoler på meg og mine uttalelser om hva som er stjålet og verdien av de stjålne aktiva.
Har ikke hatt skade. Rask å oppdatere forsikring. Håper på null skader.
Stort sett fornøyd, men noen feil med kalkulering av pris tidligere år som har resultert i økte priser for 2017.
Synes If er gir en noe dyr forsikring. Har delkasko og føler jeg ikke får noe utbytte av en slik forsikring hos If med den prisen som jeg betaler per dags dato.
Jeg har ikke noe negativt å si om If. Dette med bakgrunn i at jeg kun har betalt forsikringen og ikke hatt noen skade.
Jeg er generelt fornøyd med if, de har god kundeservice og gir raskt tilbakemelding. Ringer du, ringer de deg opp og du slipper å høre på elendig ventemusikk.
Det som er bra med If er rask saksbehandling og blir fort utbetalt ved uhell etter kvittering. Det som er dårlig at det skulle vært billigere for flere forsikring i et selskap.
Det funker, men er langt fra den billigste. Ikke alltid.
Alt har vært bra, har ikke noe negativt å si. Har ikke snakket med de så mye.
Middels bra, men er noe dyre og ikke omgjengelig om noe går galt. For mitt tilfelle så flyttet jeg 2 ganger på et år. Dette ble da litt problematisk med betaling. Ingen forståelse og øket mitt assuranse uten å melde.
God hjelp bestandig, bra dekninger. Men dyrt. Enkelt å melde og få behandlet skade.
God service og greie oppgjør. Jeg betaler 2396 pr. mnd og det synes jeg er for mye. Jeg undersøkte på finansportalen og da kunne jeg få husforsikring til 4413.
Selskapet er OK. Skadeoppgjør har vi ingen erfaring med.