If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Med unntagelse av hundeforsikring og Helseforsikring har jeg bare gode oppfatninger. Når det gjelder hundeforsikring og forsikring gjennom Vertikal Helse har jeg meget dårlig erfaring og har heller ikke dissen forsikringene.
Fikk innbrudd i utebod, skader på motorsykkel. Har tatt 71 dager enn så lenge for å få noe løsning, og vi sitter fortsatt og venter på dialog med if. Svarer ikke i dialog over epost etter 1.5 uker. Tilbud som var gitt på erstatning etter kondemnering er ekstremt dårlig ift. stand på motorsykkel. Nekter å endre tilbudet og la meg ta ekstrautstyr fra MIN motorsykkel. Regelmessig tlf. ventetider på over 1 time, og behandlere legger på etter å ringe deg opp. Konklusjon: ikke bruk If.
uker priser uten melling eller ollysing, som kunde skal man har opplysinge om okende pris
Aldri igjen Dyrt $$$$$ Null service 0% Skal aldri tilbake til if igjen ...
Alltid hjelp å få om det er noe, hyggelig og rask kundeservice, og ikke minst så har de ekte mennesker det går å få snakke med.
Har hatt Superforsikring for bygget vårt i snart 20 år, og trodde vi var forsikret mot skader som kunne oppstå grunnet vanninntrengning gjennom tak - det står det i ingressen! Når skaden oppsto med vann gjennom et takvindu, viser det seg at forsikringen ikke dekker dette da taket er over 40 år!
Fantastisk kundeservice! Sjeldent lang ventetid på telefon, veldig hjelpsomme og øker bonuser uten behov for å spørre. Det er likevel rom for tekniske forbedringer. Når jeg må øke kilometerstand eller endre forsikringsinformasjon finner jeg aldri de nye forsikringsdokumentene. Kun informasjonen oppført ved etablert forsikringsavtale. Vanskelig å finne frem i dokumentene rett og slett. Må bytte frem og tilbake mellom selskaper for å kunne se oppdaterte forsikringsdetaljer, og jeg er en teknisk kompetent 25-åring. Hadde det ikke vært for de tekniske utfordringene hadde jeg bare hatt IF hele tiden! 🙌