If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
uker priser uten melling eller ollysing, som kunde skal man har opplysinge om okende pris
Aldri igjen Dyrt $$$$$ Null service 0% Skal aldri tilbake til if igjen ...
Alltid hjelp å få om det er noe, hyggelig og rask kundeservice, og ikke minst så har de ekte mennesker det går å få snakke med.
Har hatt Superforsikring for bygget vårt i snart 20 år, og trodde vi var forsikret mot skader som kunne oppstå grunnet vanninntrengning gjennom tak - det står det i ingressen! Når skaden oppsto med vann gjennom et takvindu, viser det seg at forsikringen ikke dekker dette da taket er over 40 år!
Fantastisk kundeservice! Sjeldent lang ventetid på telefon, veldig hjelpsomme og øker bonuser uten behov for å spørre. Det er likevel rom for tekniske forbedringer. Når jeg må øke kilometerstand eller endre forsikringsinformasjon finner jeg aldri de nye forsikringsdokumentene. Kun informasjonen oppført ved etablert forsikringsavtale. Vanskelig å finne frem i dokumentene rett og slett. Må bytte frem og tilbake mellom selskaper for å kunne se oppdaterte forsikringsdetaljer, og jeg er en teknisk kompetent 25-åring. Hadde det ikke vært for de tekniske utfordringene hadde jeg bare hatt IF hele tiden! 🙌
Jeg har alltid vært kunde hos If. Årsaken er at jeg alltid har opplevd god service, raskt oppgjør ved skade. Anbefaler dette forsikringsselskapet på det varmeste.
Forsikringspremie går opp over 20%, uten en eneste beskjed, å på tlf mener di at den er rett. Begrunnes med at etter covid, så er det mange flere som skader seg og slikt... Men lenge siden en har tatt hensyn til covid på det viset, så skjønner ikkje hvorfor den skal komme nå?! Dessuten så gikk nå ikkje forsikringspremie på livsforsikring eller generelt forsikring ned under covid, da alle satt inne... Di har tjent store penger under covid, så at di da kanskje månut med litt mer nå etter, så burde di regnet med det at folk kommer tilbake til normalen...