If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde uhell med frontrute på bil, og sykdom på hund som ble raskt behandlet og god opp følging i begge tilfeller.
Mykje tull og rot med betalning, hadde eindel forsikringer, veldigt uforsigbart ka eg skulle betale i mnd, har no sagt opp alle mine forsikringer hos dei alikevel får eg høge rekninger fra dei i fleire mnd, vil anbefale alle å styre klar if, lite kontroll på ting og elendig kunde service!
Imøtekommende, alltid tilgjengelig og hjelpsomme, litt dyr noen ganger men ellers ok.
Ryddig og oversiktlig. Jeg har ingen erfaring med andre selskap og kan derfor ikke sammenligne.
God kundebehandling. Rask og effektiv hjelp om uhellet skulle være ute. Men dyre.
Fikk en parkeringsskade på bilen min av noen som stakk av. Heldigvis hadde jeg super forsikring og fikk dette dekket lin med egenandel. Men 2 uker etter dette får jeg beskjed om at siden jeg har brukt forsikringen min i år vil den neste år stige til 3 ganger så mye?!
Fikk for én gangs skyld et brev med vanlig post, men ingen god nyhet, dessverre. If ville også for oss tredoble prisen på vår reiseforsikring "fordi skadeomfanget ikke stemmer med prisberegningene våre". Har selskapene individuell prisberegning? Jeg trodde det var de store talls lov som lå til grunn? Synes hele greia er ganske rar - er det fake? Eneste ikke-elektroniske kommunikasjon på mange år, og ingen henvisning til polisenummer. Om det er ekte, kan det bare tolkes som en dårlig skjult oppfordring til å si opp forsikringen, som altså ikke "passer" for IF. Vi ha vært If-kunder i mange år; også med flere andre forsikringer der, men nå kan det fort bli slutt. Hittil har jeg vært storfornøyd, men dette overskygger det meste, dessverre. Beste hilsen IS