If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er ganske fornøyd med selskapet. Det er kun pga medlemskap i forening ønsker jeg å komme i kontakt med andre selskaper for å sammenligne priser.
ved fornyelsen av avtale la jeg merke til at premie økte betydelig uten at jeg fikk noen form for forklaring. opplever dette som lureri
Selger sier "Hos oss får du kun 10% bonustap om uhellet er ute" flott tenker jeg. Men de gjør dersom man havner i en ulykke er å endre summen (før bonus) noe som gjør bonusordning helt unødvendig. Jeg gikk opp 3x i premie etter min første ulykke på 5 år med kun IF som forsikringsagent. Utbetalingen gikk heller ikke smertefritt hvor jeg måtte bevise deler av skaden med bilder (noe jeg heldigvis hadde). Snakket aktivt med kundesupport som skriver at de har utbetalt mer en hva de har tjent på meg og derfor må sette prisen opp, Jeg mener dette er misvisende for meg som kunde, jeg føler meg virkelig lurt! Jeg, min familie og nære venner bytter og kommer aldri tilbake!
Jeg fikk gratis forsikring, det sto 2uker på datoen jeg først fikk, når jeg ringte for å bekrefte at jeg hadde forsikring fikk jeg vite at gratis forsikringen var 1mnd - dette ble gjentatt i flere telefonsamtaler. Når jeg kjøpte ny forsikring hos et annet selskap etter 1 mnd, kunne de ikke starte den fordi jeg hadde forsikring hos finn I 2 uker til, den ble automatisk startet og jeg måtte betale for en VELDIG dyr forsikring 1 mnd.
Jeg hadde fått fuktskade på en bobil som jeg hadde Superforsikring på. Fikk først skaden avvist pga manglende fukttesting. Jeg var helt uvitende om krav til årlig fukttesting. Etter anke fikk jeg skaden dekket. Jeg fikk meget god oppfølging hos saksbehandler og kan anbefale IF forsikring.
Effektive og dyktige med en god serviceinnstilling.
Alt er bra! Men føler det stort sett er litt prismessig i høyeste laget.