If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra service ved skadedyr i fritidsbolig. Enkle spørsmål, ukomplisert oppgjør
If VAR Norges best forsikring. En gang i tide.Nå,topper de "verstinger". Utrolig byråkratisk selskap.Jeg har valgt å betale 4000 kroner dyrere forsikringer, ville ikke velge andre,siden "If er jo norsk,og best"! Jo,den VAR best. Min sak gjald min SUPER reiseforsikring. Jeg ble utsatt for ulykke, men en byråkrat ga "egen mening" om at de "satt i tvill mine skader". Uansett legeerklaringer ,jeg fikk avslag, siden skaden visste seg å være VARIG og If skulle, sannsiligvis , utbetale da stor erstatning.Derfor fikk jeg avslag "i starten" da jeg meldte inn skaden. En av grunnene var ar jeg var"i bevegelse"(jeg gikk?!).. Det var liksom " yndre og ikke ytre påvirket"?!. Fikk se flere lignende saker, og alle fikk avslag?! De er flinke til å ta grøvt betalt, men når skaden skjer ,da gjør de alt for å "unngå ansvaret".Jeg har klaget på saken,men min klage havnet hos deres kollegaer. Selvfølgelig,jeg fikk kjap svar.Avslag Fordi"kollegaen har bedømt det slik..".Forklaringer du får er uforståelig for 99% av kunder. Hold unna,vennlig råd!
Fra det mer til dt mindre ?! Ble pådyttet en såkalt boligkjøperforsikring hodsIf ifbm boligkjøp. Takket først klokelig nei, m ble etter forsøk på høflige avslag overtslt av en bonusselgende megler fordi dt ble solgt inn som en såkalt pakkeløsning, med både en ett års liksom utvidet «S U PER» boligforsikring og ett års Innboforsikring i prisen. I realiteten en ren s u p p e f o s i k r i n g, hvor selskapet sålangt har vidt seg fra sin verste side ifbm vannskade fra rørbrudd i et avløpsrør frs vaskemaskin på bad. Støpt ned i badegulvet flere tiår før både vi, og tidligere eier overtok boligen. Ville under alle normale forhold være dekket av en helt ordinær boligforsikring, m komplett ansvarsfraskrivende og trenerende oppfølging, iscenesatt av en makeløs utilgjengelighetspolicy, usakligheter og ufine saksbehandlere frekkere enn de fleste trolig har opplevd noen gang ..?! Godt hjulpet av faste oppdragsgivere som lojalt logrer med halen, «utreder» og «rapporterer» mens de venter på oppgjør og sitt neste oppdrag… Skaden ønskes nemlig henvist til forsikringskarusellen boligkjøperforsikring, og selgerkjøperforsikring tegnet hos etg og samme selskap må vite. Og deg er naturligvis du dom skal stå for all saksutredning og den interne saksbehandlingen hos If… Hvorfor i det hele tatt tegne forsikring? Hos et slik selskap? Om ikke selskapet meget snarlig inntar en annen attitude vil dette nok bli årets forsikringsformaning til alle forsikringstakere: Shit happens! You better not trust IF! And when it occurs - You better not relay on IF!
Elendig kundebehandling. Arroganse. Dårlig dekking etter skade. Prøver sterkt å avkorte utbetalinger uten rot i virkeligheten. Dårlig kommunikasjon og vanskelig å få tak i personnel.
Rask behanding av henvendelser. Dekker skader i hele Europa.
Treg behandling, bevisst drenering av sak. Forsikringen viste seg å ikke ha noen verdi.
Fornøyd,men litt dyrt ,god kundebehandling og hyggelig prate med