If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var ikke meg som si opp avtalen. IF seg selv si opp. Jeg rang hvorfor de ikke sendt faktura slik de gjorde forrige år. Men de sa at prisen økt 2 ganger enn i fjor uten jeg ble involvert i ulykke og belastet dem erstatning. Dessuten sa de opp på dagen. Jeg har vært på ferie i utlandet og det var vanskelig for meg å opprette ny avtale med ny forsikringsselskap. D.v.s de har ikke gitt meg oppsigelse og fikk ikke opplyst om saken for jeg rang og sjekke om hvorfor de ikke sendt efaktura.
Kundeservice har utført en god jobb. Ordner fort opp i ting.
Dårlig med for stor betaling av reisedager over 60 dager til Spania. Minste pensjonist.
Synes prisen er blitt i høyeste laget, det er eneste innvending ellers er jeg veldig fornøyd.
Litt tregt å få kontakt av å til, sene svar på epost, i overkant på pris på en del enda jeg har NLF avtale. Greie oppgjør ved skader, koselige folk, som var enklere å treffe før 02400.
Prisen tror jeg er grei. Det jeg synes er dumt er at jeg hele tiden må følge med på at det blir betalt inn riktig beløp. I år f.eks har jeg blitt trukket ca 3500kr for mye. Dette ble selvfølgelig ordnet opp i når jeg ringte å snakket med dem, men dette skulle vært unødvendig i mine øyne.
Veldig god service og personlig kundekontakt er veldig bra. Det negative er pris, IF er dyrt men det kan hende det lønner seg. Veldig fornøyd kunde.