If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde i utgangspunktet ikke fortjent en eneste stjerne. Behandlingstid på 9måneder, klarer ikke å betale tilbake riktige beløp. Forskjellige kundebehandlere gir forskjellige beskjeder. Må betale for forsikring mens motorsykkelen er i deres hender, i 9måneder. Bruker opptil 2 mpneder på å svare på mail, ringer ikke opp er umulig å få tak i på telefon. Anbefaler ikke IF til noen!
Rask og god behandling ved skade. Hurtig respons og behandling når uhellet er ute.
Er korrekte ved skade, god hjelp å få. De er også raske.
Raske til å respondere ved skader. Hurtig oppgjør, men er litt dyre i pris
Latterlig behandling av saksbehandler. Innhentet dokumentasjon som trengtes, men de prøvde hele tiden å snike seg unna slik at de kom med andre betingelser etterhvert.
Veldig bra service ved skadedyr i fritidsbolig. Enkle spørsmål, ukomplisert oppgjør
If VAR Norges best forsikring. En gang i tide.Nå,topper de "verstinger". Utrolig byråkratisk selskap.Jeg har valgt å betale 4000 kroner dyrere forsikringer, ville ikke velge andre,siden "If er jo norsk,og best"! Jo,den VAR best. Min sak gjald min SUPER reiseforsikring. Jeg ble utsatt for ulykke, men en byråkrat ga "egen mening" om at de "satt i tvill mine skader". Uansett legeerklaringer ,jeg fikk avslag, siden skaden visste seg å være VARIG og If skulle, sannsiligvis , utbetale da stor erstatning.Derfor fikk jeg avslag "i starten" da jeg meldte inn skaden. En av grunnene var ar jeg var"i bevegelse"(jeg gikk?!).. Det var liksom " yndre og ikke ytre påvirket"?!. Fikk se flere lignende saker, og alle fikk avslag?! De er flinke til å ta grøvt betalt, men når skaden skjer ,da gjør de alt for å "unngå ansvaret".Jeg har klaget på saken,men min klage havnet hos deres kollegaer. Selvfølgelig,jeg fikk kjap svar.Avslag Fordi"kollegaen har bedømt det slik..".Forklaringer du får er uforståelig for 99% av kunder. Hold unna,vennlig råd!