If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble påkjørt bakfra da jeg måtte stanse fordi bilen foran stanset i ett veikryss. Bilen bak meg kjørte inn i bakskjermen min. Den klarte ikke og stanse i tide. Vi skrev ut skademelding sammen (min siste ulykke med bil tror jeg var i 1991) Kanskje var noe uklart? Men if mener tydeligvis det var min feil og stanse på en fylkesvei. Hva skulle jeg gjøre ? Bilen min kan ikke hoppe. I ettertid har føreren av bilen som kjørte på meg forandret mening og levert inn sin egen skademelding. Det fører til at jeg må betale egenandel på nesten 4000 kr. Noe jeg mener er urimelig. Verkstedet som utførte reparasjonen har dessuten montert baklykten så nærmt bakskjermen så denne lykten er nå sprukket. Derfor har jeg ikke lyst og være kunde hos if lengre. Dessverre for ellers har jeg ingenting og utsette på selskapet. Men jeg har kjørt bil i 41 år og har vert borti 2 ulykker, 1 som var min skyld og en ufrivillig påkjørsel. Jeg har på 41 år 2 fartsbøter og 2 parkeringsgebyr. Jeg har 3 registrerte kjøretøy blant annet en veteranbil. Jeg kjører totalt ca 32000 km i året. Det er jo lenge siden jeg tok sertifikatet og da var loven soleklar på 2 ting rygger du så er det du som er skyldig. Påkjører du en bil som står i ro bakfra, så er du skyldig. Kanskje er loven forandret? Det vet ikke jeg. Og if vil ikke svare på mine spørsmål heller. Så sitter jeg her da med fremdeles ødelagt bil.
Veldig greie og hjelpsomme å ha med å gjøre! Raskt oppgjør ved skade.
God service og oppfølging. Pris på bilforsikring noe høy. Raske oppgjør ved skade.
Svært god eg effektiv service, men skrudde vesentlig opp prisen på premien etter et par mindre skader. For eksempel, så doblet de premien på reiseforsikringen, til tross for at skaden gjaldt vannskader på bygning. Derfor avslutter jeg som kunde.
Er på tross av mange og kostbare forsikringer lite imøtekomande, og gjer lite for å halde på meg før dei merker eg har bytta forsikring.
God kundeservice, og kommer med oppdateringer og opplysninger løpende.
Kundekontakt synes å ha veldig kjennskap til utfordringer / behov ved forsikring.