If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei aktivisering av bilforsikring. Rot mht e-faktura Ikke skikkelig respons på forespørsel om endringer.
Hyggelige mennesker, greit å ha alt på et sted. Prisen har for raskt gått opp. Reiseforsikringen min har de redusert fra 75 til 60 dager. Veldig dyrt å tilleggsforsikre de 15 dagene jeg trenger 2 ganger i året.
De er veldig flinke på å følge opp og de er veldig flinke på kundeservice.
Jeg har vært kunde hos IF siden 1998 men valgte nylig å skrifte til ett annet selskap grunnet pris. Har hatt noen gode erfaringer med IF. Det har aldri vært noe problem om uhellet har vært ute og jeg trenger hjelp. MEN når man skal skifte selskap sender de meg en sluttregning som de nekter å dele opp. Grunnen til jeg velger å gi selskapet 1 stjerne er at de ikke kan dele opp en faktura i to etter ett så langt kundeforhold som jeg har hatt med selskapet! STYR UNNA! Finnes andre selskaper som er billigere og mere kundevennlige enn IF!
De klarer ikke å få orden på mine betalinger. Jeg har fått en pris som ikke er i tråd med avtale.
Bra, men alt kan bli billigere så må prøve å prute.
Jeg oppfatter som "trofast" kunde å ikke bli fulgt opp ift konkuransedyktige priser. Flott å ha meg som kunde, men hva kan If gjøre for meg bortsett fra å fakturere meg en gang i året? Erfarer at jeg nok har betalt i overkant mye for mine forsikringer, men det er vel bra for If som konsern - ikke for meg!