If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ekstremt dårlig erfaring med If. Etter skade i hus hadde vi renovasjonsfirma som ødela bord, sofa, teppe, skap og servise. Å få dekket dette inn igjen var ett mareritt. Bort var oppskrapet, inventar pusset så det var ripete. Vi snakker ikke litt. Jeg skulle ønske jeg hadde opptak av servicen med uttalelser fra If som: "Vi har mange vannskader nå pga flom, tror du du er prioritet?", "Du får bite i det sure eplet og betale, slik som andre kunder". Ble veldig skuffet av IF. Ikke hva man venter av en profesjonell leverandør.
IF er et selskap som klarer å få gitt gode priser, noe konkurrentene deres sliter med. Gleder meg å motta tilbud fra andre.
Betaler veldig mye penger for gjennomsnitt tjenester. Kundeservice klart gjøre veldig komplisert for meg som kunder for å dekker mine behøver når det gjelder bilforsikring.
Når uhellet først er ute så ordner de det meste. Dette er meget behagelig og trygt for meg som forsikringstager.
Ser ut til å være litt dyr i forhold til andre selskap.
Service når noe skjer er bra. Men den oppleves som dyr.
Bra oppfølging men litt feilinfo ang dekning. Skulle ha like bra dekning på helse som den vi hadde, men her ble det en skade som ikke ble dekket. Og som vi hadde i det andre selskap som vi gikk fra.