KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det som irriterer meg er at nye kunder får bedre vilkår enn det jeg får, selv om jeg har vært kunde i mange år uten noen form for skader.
Jeg har vært Gjensidige kunde i mange år, og IF kunde i mange år. Brukte disse to fordi dem skal være de "største" aktørene. Har brukt dem i skadetilfelle et par ganger, og det var OK hjelp. Tok sjansen å gikk til KLP med 3 biler, hus, innbo og reiseforsikring. Etter kort tid ble jeg utsatt for skade på hus. Må si hjelpen jeg fikk var i samsvar med prisen - HELT konge! Enkelt og få tak i, raskt oppgjør, forholdt seg til avtalen og alt gikk smertefritt for meg som kunde. Anbefaler på det STERKESTE og bytte til KLP, om du har muligheten til dette.
KLP er effektive og pålitelege i skadetilfelle. Mi erfaring er at prisnivå og kvalitet er på et godt nivå.
Lett tilgjengelig og lett og finne frem. Enkelt å legge til de forsikringer man ønsker.
Hadde arbeidsuhell på jobb, sendt inn skade sak. Det ble avvist momentant. Fryktelig arrogant. Man har ikke som privatperson sjans til å nå fram når man er syk, holder meg langt unna de.
KLP yter veldig god kundebehandling. Får raskt hjelp og generell god service.
Fint flott og billig, helt til noe skjer. Elendig kundeservice. Saksbehandlingstid på over to måneder (!) ved skade - skylder det på motpartens selskap (som forøvrig også var KLP). Og totalt unøytrale ved skyldfordeling dersom motpart også er kunde hos dem. Styr unna!