KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit selskap hvor det har vært konkurranse dyktig pris
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du har spørsmål til avtalen eller det er noe du trenger hjelp til er du velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side, tlf 55548500 eller på chat. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Hadde et uhell med garasjeporten, den falt ned på bilen, knuste bakruta og treporten sprakk og ble totalt ødelagt. For å få ut bilen måtte vi fjerne porten. Dette skulle jeg ikke gjort i følge klp, for dem godtar overhode ikke min forklaring, men må ha en vurdering av en autorisert person , vi kontaktet flere portleverandører men ingen kunne si noe om hendelsen ved å se kun garage åpningen. Fikk ikke 5 øre fra dette flotte selskapet, i følge reklamen deres. ( Tenk dere nøye om, ikke tenk bare pris ) Jeg tenker, hva skjer om huset brenner ned, får jeg dekket et telt😢
Behandler kundene dårlig, sier opp forsikringene når dem ikke er enig. Useriøst. Sender folk hjem til deg som er ufine.. styr unna, aldri vært borti mere useriøse folk enn di der. Fikk skade på bil av kantslått når den sto parkert hjemme. Steinsprut rundt hele bilen. Klp mener det ikke kan være av kantslåtten. Treg til å svare på meldinger også, lang saksbehandlingstid.
Dette er en forferdelig forsikring selskap.Vi har hat flere saker hos dem og hvis du melde for mye blir du gjerne undersøkt.Jeg sendte informasjon til feil saks nr og nå påstår de at de har betalt meg dobbel og krever 3 ganger så mye.Har de ikke noe system?Kan de ikke se hvor mye de har betalt meg?Dette er en sak fra 2023.Nå det er 2024.Hvorfor skal åpne en sak fra 2023 i 2024 som jeg har fått betaling for.Dette år hadde vi en defekt fra vannpumpen.De sa de skulle trekke 60 % fra vannpumpen.De trakk 60% fra hele beløpet inkludert kabel og arbeid.IF forsikring ville gå bare trekket fra vannpumpe.Har ikke fått dekket elektriker heller.Hold deg unna!
Fikk tilbud. Kom faktura dagen etter som ikke stemmer med tilbude som ble gitt.
Hei! Hvis du kontakter oss på telefon 55548500 eller chat mandag - fredag kl 08.00 - 16.00, eller sender oss en mail via kontaktskjemaet på Min Side kan vi se på avtalen din. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Anne/Kundeservice
Dyktig faglig, faglig og god informasjon uten å stresse en potetiel kunde, lytte til behov og gir anbefaling tilbake. En meget god rådgiver i (anonym)
Hei! Vi ønsker å gi våre kunder god rådgivning i kontakt med oss. Det er hyggelig å høre at du følte deg godt ivaretatt som kunde. Dersom det er noe vi kan bistå med er du velkommen til å kontakte oss via kontaktskjemaet på Min Side, via telefon 55548500 eller på chat. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Anne/Kundeservice
Oppjustering av priser selv om man ikke har hatt noen skader
Hei, Vi forstår du kan være overrasket over prisøkningen på forsikringene dine, og vi vil gjerne forklare hvorfor. Vi er i en tid med mye usikkerhet, både økonomisk og når det gjelder skadeutvikling. Mer ekstremvær og hyppig styrtregn har blant annet ført til flere skader, noe som øker kostnadene for forsikringsselskapene og dermed også forsikringsprisene. Vi justerer prisene årlig basert på dette: Vi tilpasser prisene våre basert på inflasjon og økte kostnader. Det betyr at vi endrer prisene i tråd med den generelle prisøkningen i samfunnet, som for eksempel høyere priser på materialer, håndverkstjenester, bildeler og verkstedkostnader. Forsikringsprisen skal reflektere den risikoen du representerer, og vi vurderer alltid skadetallene for den aktuelle forsikringen. Selv om du ikke har opplevd skader selv, kan den samlede mengden skader påvirke prisene for alle forsikringstakere. Ta gjerne kontakt med oss for en mer detaljert gjennomgang av forsikringsavtalen din. Sammen kan vi se på mulige justeringer av både hva forsikringen dekker og egenandeler. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anne/Kundeservice