KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er meget fornøyd med pris og service ang forsikring avtaler
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på. Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Anne/Kundeservice
Rask behandling. Dere tar uoppfordret kontakt og spør om jeg har endringer i mine forsikringsbehov.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen og oppfølgingen hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Raske svar og god kommunikasjon. Prisen er også rimeligere enn hos de fleste andre jeg sjekket
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både servicen og prisene hos oss. Det setter vi stor pris på å få tilbakemelding på! Ønsker deg en fin 17. mai! Hilsen Anne/Kundeservice
Lite tilfreds med prisjusteringen sammenlignet med fjorårets premie. Deres kundebehandler hadde ingen mulighet for å korrigere premien og av den årsak ble samtalen en skuffende opplevelse. Da det ikke var mulig å få redusert eksisterende avtale ble det heller ikke aktuelt å legge frem andre forsikrings objekter. Jeg har liten sans for selskap som gir konkurranse tilbud det ene året, men som priser seg ut ved neste fornyelse. Hos KLP forsikring må forbedringspotensialet være enormt. Selvom jeg ikke har vært i kontakt med dere i løpet av året så er dette den største forsikringspremie økning jeg har opplevd i mine år fra yrkesaktiv tid til pensjonist.
Hei! Våre priser på forsikring er faste medlemspriser. Vi har ingen lokketilbud, samlerabatter eller noen individuelle rabatter å gi hver enkelt kunde. Tariff vurderes fortløpende i henhold til prisøkning generelt i samfunnet og kan kan justeres når som helst i året. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Grusom håndtering fra KLp service. Ønsket å endre på kjørelengde og få prisen ned da jeg fant ut at jeg betaler alt for mye. Kundebehandler var ufin og svært lite service innstilt. Følte nesten at jeg like gjerne kunne bytte for det var nemlig ikke mulig å få prisen ned hos KLP. Skulle jeg lagt inn bilen på nytt ville jeg betale totalt 8000 ish,. Nå betaler jeg 11500 ish så da regner jeg med å få dette som avslag men neida…. Så neste nå, sjekke forsikring hos andre!!!
Hei! Det synd å høre at du ikke ble møtt med den servicen du forventet! Ta gjerne kontakt med oss på nytt på tlf 55548500, e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så vil vi se på avtalen din. Prisdifferansen du refererer til kan skyldes at trafikkforsikringsavgiften ikke kommer med når man legger inn bilen på klp.no. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Fikk skade ved husbygging og fant ut at de hadde lagt inn feil forsikring når jeg ringte å bestilte. Endte med at skade på 100000 ikke var forsikringsberettiget. Helt idiotisk.
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller sendt oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Lang tid på svare i tellefon samt det er dyrt bil forsikring. ..
Hei! Vi kan i noen perioder på dagen ha noe ventetid på telefon, men dersom man legger igjen sitt telefonnummer ringer vi opp igjen. Vår chat er betjent man-fre 08.00-.16.00. Pris på bilforsikring er individuelt fra bil til bil, og fra avtale til avtale. Ta kontakt med oss på tlf 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan se på avtalen din. Ønsker deg en fin søndag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice