KLP Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lite tilfreds med prisjusteringen sammenlignet med fjorårets premie. Deres kundebehandler hadde ingen mulighet for å korrigere premien og av den årsak ble samtalen en skuffende opplevelse. Da det ikke var mulig å få redusert eksisterende avtale ble det heller ikke aktuelt å legge frem andre forsikrings objekter. Jeg har liten sans for selskap som gir konkurranse tilbud det ene året, men som priser seg ut ved neste fornyelse. Hos KLP forsikring må forbedringspotensialet være enormt. Selvom jeg ikke har vært i kontakt med dere i løpet av året så er dette den største forsikringspremie økning jeg har opplevd i mine år fra yrkesaktiv tid til pensjonist.
Hei! Våre priser på forsikring er faste medlemspriser. Vi har ingen lokketilbud, samlerabatter eller noen individuelle rabatter å gi hver enkelt kunde. Tariff vurderes fortløpende i henhold til prisøkning generelt i samfunnet og kan kan justeres når som helst i året. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Grusom håndtering fra KLp service. Ønsket å endre på kjørelengde og få prisen ned da jeg fant ut at jeg betaler alt for mye. Kundebehandler var ufin og svært lite service innstilt. Følte nesten at jeg like gjerne kunne bytte for det var nemlig ikke mulig å få prisen ned hos KLP. Skulle jeg lagt inn bilen på nytt ville jeg betale totalt 8000 ish,. Nå betaler jeg 11500 ish så da regner jeg med å få dette som avslag men neida…. Så neste nå, sjekke forsikring hos andre!!!
Hei! Det synd å høre at du ikke ble møtt med den servicen du forventet! Ta gjerne kontakt med oss på nytt på tlf 55548500, e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så vil vi se på avtalen din. Prisdifferansen du refererer til kan skyldes at trafikkforsikringsavgiften ikke kommer med når man legger inn bilen på klp.no. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Fikk skade ved husbygging og fant ut at de hadde lagt inn feil forsikring når jeg ringte å bestilte. Endte med at skade på 100000 ikke var forsikringsberettiget. Helt idiotisk.
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller sendt oss en e-post til [email protected] slik at vi kan se på avtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Anne/Kundeservice
Lang tid på svare i tellefon samt det er dyrt bil forsikring. ..
Hei! Vi kan i noen perioder på dagen ha noe ventetid på telefon, men dersom man legger igjen sitt telefonnummer ringer vi opp igjen. Vår chat er betjent man-fre 08.00-.16.00. Pris på bilforsikring er individuelt fra bil til bil, og fra avtale til avtale. Ta kontakt med oss på tlf 55548500, send oss en e-post til [email protected] eller kontakt oss på chat så kan se på avtalen din. Ønsker deg en fin søndag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Ulykke med personbil som ble så skadet at den ikke kan brukes. Skaden skjedde på ferie med 2 voksne og 3 barn. Det var vanskelig å få tak i hjelp, samt leiebilen som ble utlevert var så liten at det ikke var plass til alle i bilen. Vi måtte derfor selv betale for leiebil for å kunne komme oss hjem. I samtale med forsikringselskapet i etterkant sier forsikringen at selv om du har den beste forsikringen så har du fortsatt ikke krav på annet en tilsvarende en golf. Dette var ikke opplyst om på forhånd da vi i tilfelle ikke ville gått for denne forsikringen, nettopp fordi det er nytteløst å ha en forsikring som ikke dekker behovet som oppstår. OBS OBS til andre som vurderer bilforsikring fra KLP - dersom du har behov for noe større enn en en golf.
Hei! Det var leit å høre at dere fikk den opplevelsen i ferien! Jeg kan dessverre ikke svare på en konkret skadesak eller hvilken leiebil som var tilgjengelig da skaden oppstod. Ta gjerne kontakt med vår skadeavdeling på tlf 55548500(man-fre 08.00.-16.00) angående din sak. Ønsker deg en fin søndag videre! Med vennlig hilsen Anne/Kundeservice
Både hus og biler ble billigere her enn der vi var før!
Hei! Så hyggelig å høre at du sparte litt på å bytte over til oss! Anbefal oss gjerne til dine kolleger også. Ønsker deg en riktig god 1. mai! Hilsen Anne/Kundeservice
Go tone under hele samtalen. Fornøyd med pris. Mvh morten f.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både service og pris hos oss! Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god ettermiddag! Hilsen Anne/Kundeservice