Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har god erfaring med Nemi Untagen når jeg forandrer selger/kjøper nye forsikringer å får dobbelt trekk 1 mnd etter ny forsikring. Å mnd etter der sier de at det ikke skal trekkes noe. Å mnd etter der skal jeg få det rette trekket hver mnd videre. Veldig rotete spør du meg.
Nemi er ok, men jeg liker ikke at Storebrand overtar.
Greit selskap, oppleves som litt gammeldagse. Ingen app som gir over kundeforhold.Ok pris dårlig oversikt.
Hadde kloakkflom i kjeller. Nekter å utbetale fordi alt ikke står 10 cm over gulv. Dette gjelder også maskiner, bord, hyller og skap som skal stå på gulv Brukte flere måneder på å gi avslag, da etter purring. Svarer ikke ved klage på avgjørelsen. Totalt useriøst firma. Styr unna.
Jeg hr vært veldig fonøyd med de, men de skal bli solgt til Storebrand og da kommer prisene til å bli nok dyrre .. derfor vurderer å bytte forsikringsselskapet.
er det mulig i 2020 at et forsikringsselskap ikke støtter efaktura? JA
Sendte epost om at min kortholder var tapt, men at den kan være funnet og tatt vare på av Vy. Det var altså ikke krav om erstatning. Jeg skrev at pga vekterstreiken, måtte jeg vente for å få vite om den var funnet og låst inn på Vys hittegods (som betjenes av vektere som nå er i streik) Jeg oppdaget at den var borte etter at jeg gikk av toget på OSL. NEMI svarte at erstatning var avslått. Etter omtrent 20 eposter om at jeg ikke hadde sendt inn erstatningskrav, bare et varsel, ga jeg opp. Vedk ville tydeligvis ikke innse hva saken dreide seg om. Han var bare ute etter å avslå et krav som ikke var fremmet. Nemi er en useriøs aktør jeg ikke vil anbefale noen. Det hører med til historien at alle kort i kortholder ble sperret og jeg vil motta nye.
Et forsikringsselskap som lever opp til mine behov på alle måter - ved skade er de enkle og greie og utbetaler fort skadesoppgjør - og da betaler jeg gjerne litt mer i forsikringspremie
Fikk vannlekkasje i gang og i sokkelleiligheta i slutten av mai, og det er enda ikke ferdig renovert. Elendig saksbehandler, som ikke svarer verken pr. tlf/mail ved henvendelser. Føler oss lurt av hele selskapet - STYR UNNA!!! Hvor lenge skal man vente?????? Hører ikke et pip fra den kanten. Krangler med selskapet om hva som dekkes og har fått ny takst, men ikke noen ny takstrapport tilsendt. Vi må selv ringe å mase på både snekkere, rørleggere, elektrikere og murere, selv om Nemi har engasjert et firma, som påtok seg ansvaret for å rette opp skaden. Er lei HELE GREIA! Skadeoppgjør??? Ja, si det - ikke godt å si ettersom det ikke er ferdig enda.
Plutselig en dag får jeg beskjed om at jeg ikke har forsikring på bilene mine! Ringer min agent og han skjønner ikke hvorfor til å begynne med. I mitt tilfelle så endret Nemi mnd. avdrag fra ca. 5.000,- til 9.500,- Da ble ikke fakturaen trukke ti nettbanken. De påstår de har sendt purrefakturaer pr. epost, men ikke mottatt. Agenten sier han sender meg en faktura, - betaler du den så er alt i orden. Noen timer senere så får jeg kontrabeskjed. Nemi vil ikke ha deg som kunde sier han! De har sagt opp alle forsikringene dine! Da står jeg der med uforsikret hus, biler, båt mm. Det var mange samtaler med Nemi den dagen, men de rikket seg ikke en mm. Seriøse forsikringsselskaper ville sendt mail med lesebekreftelse, SMS, eller til slutt ringt hvis det hadde gått så langt! Uten tilgang til pc, kun mobil, måtte jeg ta kontakt med annet forsikringsselskap, for jeg måtte jo forsikre mine verdier! Det løste seg først dagen etter, og da hadde jeg hvert uten forsikring i 4 døgn. Det siste døgnet var "bare" båten, som har en verdi på ca. 1 mill. Det er ikke særlig hyggelig situasjon å være oppe i. Så til Nemi "mine sider". Der står det hvem som er din kontaktperson, men han er ikke ansatt i Nemi. Det fikk jeg behørig høre fra Nemi, at han har ikke myndighet til å si at dine forsikringer er nå i orden. Med andre ord så må (burde) det stå en tekst under navnet til kontaktpersonen, "hans ord kan du ikke stole på", for selv om han sier du har forsikringene din i orden, så er det ikke sikkert! Jeg var i et område med normalt fraværende mobildekning, kun flaks gjorde at jeg fikk en tlf. om at alle forsikringer var opphørt. Dette er rett og slett uhørt! Nemi er kjøpt opp av Storebrand slik jeg har forstått dette, men stemmer det? Usikker, for min far fikk tlf. av Storebrand-forsikringsselger som kunne fortelle at Nemi er konkurs, og om han i den anledning ønsket å flytte sine forsikringer til Storebrand? Fikk forøvrig regning av staten noen dager senere på 450.- x 3 biler og 150,- for ATV. Ca. 1.500,- Denne regningen får jeg fordi Nemi ikke har rutiner som følger opp, hvis det skulle bli noe kluss. Meget skuffende kundebehandling, styr unna! Nå er vel Nemi konkurs da!?, så det er vel derfor de gir f...
Skiftet fra et allerede godt tilbud hos en konkurrent til Nemi og sparte over 100 kr per måned i ansvarsforsikring på mitt gamle vrak av en bil. Det eneste negative er at det er litt dårligere vilkår enn hos de jeg hadde før, først og fremst at bonusprosenten går kraftig ned ved uhell der forsikringen skal brukes. Men de pengene har jeg allerede spart inn.
Imøtekommende kundebehandler når jeg har forhandla om rimeligere premie.
Svarer ikke på mail eller sms, dette gjelder også kundekontakten . Får ikke svar på enkle ting og den eneste forsikringsaken jeg hadde etter mange år som kunde måtte jeg purre på mange ganger før tilbakemelding og oppgjør.
Hvis du vil unngå problemer når du har en skade, velg et annet selskap!
Greit og rimelig første året, for så og dunke på året etter. Når forsikringen øker mange mange tusen, uten at det skulle være noen grunn, tenker jeg første året kun var lokketilbud. Ønsker et selskap jeg kan være i mange år.
Kjempebra forsikringselskap som tar vare på kundene på en positiv måte , men nå ser det ut for at jeg er igang med prosessen , med bytte av selskap , etter langvarig kundeforhold i Nemi . Grunnen er at Storebrand overtar Nemi.