Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mine erfaringer med Nemi er at de yter god service, er lette å komme i kontakt med, og vil kundens beste
Veldig OK forsikringsagent, som følger opp det jeg ber om, men har kommet med en noe høy prisøkning på års totalen, da spesifikt el bilen. Ellers greit selskap. Mulig jeg ikke skifter.
Ikke kundevennlig, ved spørsmål får man kun et svar som passer forsikringsbyrået. Dårlig oversikt over hva man er forsikret for og hva man ikke er forsikret for.
Etter Nemi forsikring overtok. Er jeg ikke fornøyd med å få hjelp når jeg ber om det. Har aldri vært noe problem tidligere å få mail tilsendt med god oversikt på hva jeg betaler i forsikring. Nå får jeg en mail som ikke går an å åpne på noen måte. Da fikk jeg beskjed at sånn var det bare. De kunne ikke gjøre noe med det. Og var jeg ikke fornøyd så kunne jeg bare bytte selskap. Han var skikkelig ufin han jeg pratet med. Er vel ikke så rart jeg vil se hva jeg betaler for hver mnd. Er vel ille jeg må ringe hver mnd. for å spørre. Dårlig service på de som har tatt over. Ikke fornøyd lengre.
Dårlig med faktura. Bekreftet en pris, sender rar faktura som ikke stemmer.
Har ikke hatt noen skader uten om en frontrute på bobil så ikke var noe problem, ellers har jeg ingen erfaring med skade eller lignende så jeg er godt fornøyd med Nemi.
Veldig dårlig skadebehandling. Du må ringe selv mange ganger. Du for ikke svar skriftlig fra selskapet eller takstmannen.