Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når uhellet først er ute så må du smøre deg med en god dose tålmodighet, for her tar ting tid! Bruker mange uker - ja måneder - på en enkel reiseforsikringssak og når du forsøker å komme i kontakt med skadebehandler får du overfladiske standardsvar. Kommer til å bytte når de en gang i fremtiden greier å gjøre opp forsikringssaken min. Virker jo som de har alt for lite folk på jobb..
Beklager så mye, dette høres ikke bra ut. Sommeren er høysesong for reisesakder, men dermed øker vi alltid bemanningen i god tid til disse. I år har det kommet ekstra mange, så noen køer har det vært, men det du skriver her bekymrer meg, så ikke nøl med å kontakte din kundebehandler direkte - du finner telefonnummer og kontaktdata på dine skadesider på Storebrand.no
Bare mas om ditt og datt når alt jeg vil ha er et enkelt tilbud på bilforsikring. Intet mer, intet mindre. Koster antagelig mer for selskapet å ha rådgivere (Egentlig selgere?) til å håndtere slike enkle saker.
Du kan alltid kjøpe forsikring enkelt og rimelig på nett på Storebrand.no. Vi har også mange selgere, så kontakt vårt Kundesenter eller en av våre mange eksterne forsikringsagenter som kan hjelpe deg.
Akkurat byttet, så har kun erfaring fra salgsagent som gjorde en bra jobb
Takk for omtalen!
Helt jævlig selskap. Du får aldri tak i saksbehandler og de bruker flere måneder på å behandle saker. De bistår ikke i prosessen og har ikke noe svar til dine spørsmål whatsoever. Styr unna.
Trist å høre, husk at du alltid kan kontakte din kundebehandler direkte både på telefon og via melding inne på dine skadesaker. Om du ikek er fornøyd, håper jeg du klager slik at vi får anledning til å rette opp i saken om vi har håndtert den feil.
Byttet til Storebrand fra Tryg pga pris, ble gode rabatter gjennom medlemskap i Huseierne. Utover det har jeg verken sett hvordan Min Side ser ut eller om det blir/er enkelt å benytte seg av forsikringen hvis en skade skal oppstå.
Tusen takk for omtalen og for at du valgte å komme til oss. Vi håper jo at du egentlig ikke vil trenge oss, men om skaden skulle inntreffe, kan du være trygg på at vi er her for deg. Hos oss vil du få din egen kundebehandler på Mine sider som du da både kan ringe til og sende meldinger.
Fikk en veldig hyggelig pris og det er vanskelig for andre forsikringselskaper å slå prisen jeg har fått! Så godt fornøyd:)
Tusen takk for hyggelig omtale!
Oversiktlig, god pris. Alt er ok aldri noe tull!!!
Tusen takk for hyggelig omtale!
Utrolig trege, lite hjelp og få og lite kunnskap å finne hos saksbehandlerne. Viser liten interesse for kunden.
Synd å høre at du er misfornøyd. Jeg håper du har forklart din kundebehandler hva vi har vært for dårlige på, slik at vi får anledning til å bedre oss.
God service, må stadig mase for å holde prisen nede
Takk for hyggelig omtale, vi håper at du vil være fornøyd også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig.
Veldig behjelpelige med det som trengs, men som alle andre så får du svi for å være trofast mot dem
Takk for hyggelig omtale på servicenivå, vi håper at du vil være fornøyd med oss også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig. Det vi har sett er likevel at vi har klart å holde prisene lavere enn våre konkurrenter, selv om vi også har en høyere økning enn på flere år.
Enkel og få kontakt med. Har ikke hatt noe problemer. Rimelig
Dårlig kundebehandling, vanskelige i forhold til oppgjør etter skade.
Endring av vilkår,fra beløp per skade,til beløp per år.Endringen tredde ikraft i 2023. men ble gjort oppmerksom på det nå.Flytter nå alle mine forsikringer til nytt selskap.
Jeg fikk rabatt fordi jeg har pensjonsforsikring der.
Takk for hyggelig score og velkommen skal du være om du velger oss. God sommer!
Får plutselig ikke noe veteranforsikring på en bil jeg har kjøpt. Må betale litt over 5000kr med full kasko som jeg betalte rundt 1300 kr med full kasko på gamle bilen min som jeg har solgt HELT UTROLIG
Forsikringer har blitt vesentlig dyrere som følge av generell inflasjon og dyre skadeoppgjør. Kontakt Kundesenteret om du mener at det er gjort feil ved vurderingen av din bil. Generelt kan det sies at vår veteranforsikring gjelder kun for kjøretøy eldre enn 30 år, velholdt og i original stand – altså et samleobjekt. Du må ha ordinær bilforsikring hos oss, før du kan kjøpe forsikring for veteranbil. Lykke til.
Hadde leiebilordning på bilforsikring som jeg ikke benyttet. Da skulle jeg få 250.- pr dag bilen var til reparasjon. Bilen sto på verksted i 18 dager, men fikk ikke pengene jeg hadde til gode før jeg gjorde selskapet oppmerksom på det etter to mnd. Hadde også superforsikring på huset som verken dekte en markise som tok kvelden, eller en vannlekasje. Dessuten er det nesten umulig å komme fram på tlf. Tilbakering funksjonen virket også dårlig ved enkelte tilfeller. Bytter selskap pga irriterende dårlig kundebehandling.
Leit å høre, jeg kjenner ikke sakene du forteller om, men ikke enhver feil eller skade vil kunne dekkes på en husforsikring. Takk for din tilbakemelding.