Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utrolig trege, lite hjelp og få og lite kunnskap å finne hos saksbehandlerne. Viser liten interesse for kunden.
Synd å høre at du er misfornøyd. Jeg håper du har forklart din kundebehandler hva vi har vært for dårlige på, slik at vi får anledning til å bedre oss.
God service, må stadig mase for å holde prisen nede
Takk for hyggelig omtale, vi håper at du vil være fornøyd også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig.
Veldig behjelpelige med det som trengs, men som alle andre så får du svi for å være trofast mot dem
Takk for hyggelig omtale på servicenivå, vi håper at du vil være fornøyd med oss også i fortsettelsen. Dessverre har skadefrekvensen økt på de aller fleste skadeprodukter slik at også vi har sett oss nødt til å øke prisene mer enn vi liker, men vi håper at vi har truffet riktig. Det vi har sett er likevel at vi har klart å holde prisene lavere enn våre konkurrenter, selv om vi også har en høyere økning enn på flere år.
Enkel og få kontakt med. Har ikke hatt noe problemer. Rimelig
Dårlig kundebehandling, vanskelige i forhold til oppgjør etter skade.
Endring av vilkår,fra beløp per skade,til beløp per år.Endringen tredde ikraft i 2023. men ble gjort oppmerksom på det nå.Flytter nå alle mine forsikringer til nytt selskap.
Jeg fikk rabatt fordi jeg har pensjonsforsikring der.
Takk for hyggelig score og velkommen skal du være om du velger oss. God sommer!