Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som kunde takker de deg nå med å plutselig øke mine forsikringer med over 31% i året, som trofast og lang kunde med 7forsikringer er da dette takken
Utrolig useriøs bedrift! Jeg ble frastjålet to smykker på reise i utlandet, ringen ble gitt i gave til min mor på hennes 50 årsdag av min avdøde bestemor for ca 15 år siden. Først bruker de ca 2 mnd på å trenere saken og ikke besvare, deretter ber de om tolldokumenter. Når jeg forklarer at det blir litt vanskelig å få tak i grunnet overnevnt grunn avviser de hele kravet med begrunnelse i at jeg nok har mistet dem selv! Vi måtte bli igjen 1 ekstra da i Spania for å anmelde tyveriet, så hadde itillegg kostnader til en ektra overnatting og flybilletter for meg og min datter, så påstår de at jeg selv har mistet det. Jeg har 6 forsikringer hos dem, pluss at vi har gjennom firmaet. Jeg kommer nå til å bytte alle disse, makan til useriøs behandling skal man lete lenge etter. Når man betaler flere tusen kr i mnd i forsikring også behandler de kundene så dårlig er det utrolig at firmaet overlever. Skikkelig god gammaldags scam!!
Holdt ikke det de lovte. Selger skulle komme med en bra pris og det viste seg han hadde tatt mindre kjørelengde. Han lovet også ikke stigning de første 2 til 3 år. Det var bare tull. Ble mye dyrere men en tlf så fikk de ned med en par tusen. Får se neste år. Bare lurer på om de er til å stole på vist det skjer noe.får håpe det.
altfor dyr forsikring, og når uhellet var ute var de ikke interessert i å dekke noen av vannskadene før jeg eventuellt hadde revet opp både tak og vegger selv. Hadde også en bilforsikringssak jeg aldri fikk svar på, venter fortsatt. Prisen på forsikringene mine økte også plutselig helt uten videre ei heller beskjed om dette fra Storebrand.
Satt opp prisen på forsikringen min 40 % fra en måned til neste uten noe begrunnelse. Kollegaen min som har akkurat samme forsikring betaler det samme som før..
Det er mye opplysning om forsikringsvilkårene som ikke står helt tydelig når man kjøpe forsikring og forsikringsselskap bruke de mot sine kunder når man får et uhell og spør etter hjelp, så man bare får avslag til tross for at jeg har kjøpt den dyreste forsikringer hos dem m.
Litt skuffet over å ikke ha mottatt nytt tilbud fra selskapet.
Veldig lang svartid. 3 uker i snitt. Leser ikke innsendte dokumenter en gang. Klipper ut deler av vilkår for å underbygge argumenter som er motstridende mot andre ting direkte beskrevet i vilkårene. amatørmessig og uten selvinnsikt.
Var kunde i et år, så økte prisene ekstremt. Etter nytt selskap hadde sendt oppsigelse, fikk jeg telefonhenvendelser om at de ville gi meg et bedre tilbud. Men da følte jeg det var for sent
har meldt inn skade i februar - ikke kommet svar innen august ingen svarer , ingen oppgjør , utrolig dårlig behandlingstid
Leverte inn skade på katt og dagen etterpå var det innvilget 🥰
Tusen takk for hyggelig omtale, vil liker å levere på den tilliten du har til oss som kunde <3
Når uhellet først er ute så må du smøre deg med en god dose tålmodighet, for her tar ting tid! Bruker mange uker - ja måneder - på en enkel reiseforsikringssak og når du forsøker å komme i kontakt med skadebehandler får du overfladiske standardsvar. Kommer til å bytte når de en gang i fremtiden greier å gjøre opp forsikringssaken min. Virker jo som de har alt for lite folk på jobb..
Beklager så mye, dette høres ikke bra ut. Sommeren er høysesong for reisesakder, men dermed øker vi alltid bemanningen i god tid til disse. I år har det kommet ekstra mange, så noen køer har det vært, men det du skriver her bekymrer meg, så ikke nøl med å kontakte din kundebehandler direkte - du finner telefonnummer og kontaktdata på dine skadesider på Storebrand.no
Bare mas om ditt og datt når alt jeg vil ha er et enkelt tilbud på bilforsikring. Intet mer, intet mindre. Koster antagelig mer for selskapet å ha rådgivere (Egentlig selgere?) til å håndtere slike enkle saker.
Du kan alltid kjøpe forsikring enkelt og rimelig på nett på Storebrand.no. Vi har også mange selgere, så kontakt vårt Kundesenter eller en av våre mange eksterne forsikringsagenter som kan hjelpe deg.
Akkurat byttet, så har kun erfaring fra salgsagent som gjorde en bra jobb
Takk for omtalen!
Helt jævlig selskap. Du får aldri tak i saksbehandler og de bruker flere måneder på å behandle saker. De bistår ikke i prosessen og har ikke noe svar til dine spørsmål whatsoever. Styr unna.
Trist å høre, husk at du alltid kan kontakte din kundebehandler direkte både på telefon og via melding inne på dine skadesaker. Om du ikek er fornøyd, håper jeg du klager slik at vi får anledning til å rette opp i saken om vi har håndtert den feil.
Byttet til Storebrand fra Tryg pga pris, ble gode rabatter gjennom medlemskap i Huseierne. Utover det har jeg verken sett hvordan Min Side ser ut eller om det blir/er enkelt å benytte seg av forsikringen hvis en skade skal oppstå.
Tusen takk for omtalen og for at du valgte å komme til oss. Vi håper jo at du egentlig ikke vil trenge oss, men om skaden skulle inntreffe, kan du være trygg på at vi er her for deg. Hos oss vil du få din egen kundebehandler på Mine sider som du da både kan ringe til og sende meldinger.