Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er fornøyd, men må sjekke prisnivået på mine forsikringer.
Skuffet. Ingen dekning. 6000 kroner egenandel for ødelagt gjenstander. Dårlig service og meget dyrt forsikringen. Anbefaler ikke på sterkeste.
Utrolig bra selskap hvor min private rådgiver alltid stiler opp og er behjelpelig!
Tar tid før dei svarer...
Useriøs selskap som aldri hjelper på tiden og aldri gjør det de lover før om hundre masss.
De nekter kontantoppgjør selv med fullkasko. Måtte sitte i telefon flere dager for å få snakket med saksbehandleren min. Absolutt ingenting positivt jeg har opplevd med dette selskapet. Er som natt og dag i forhold til gjensidige som jeg hadde sist.
Har pensjons kapital hos dem og hadde bilforsikring, var fornøyd.
Bare hatt gode samtaler og forståelse fra kunde rådgiverne
Fikk ikke noe opplysninger om begrensninger på hvilken leiebil man kan få da jeg ble kunde. Og i dag som jeg trengte leiebil fikk jeg beskjed at det er Toyota Yaris jeg kan få. Og de kunne ikke gjøre noe med det. Måtte evn. betale mellomlegget selv...
Har brukt Storebrand før og fått utmerka behandling der.
Jeg har erfaring med at dem er flinke til å lokke kunder med gode tilbud, men veldig dårlig service! Byttet fra Gjensidige til Storebrand pga billigere i pris. Veldig dårlig på kommunikasjon, lite samarbeidsvillige Samt dårlig system for betaling. Opplevd å få purregebyrer ved Flere anledninger jeg ikke skulle hatt dette. Må da Bruke unødvendig tid å energi på å ringe gi beskjed så Etter mye om å men så klarer dem å se feilen sin. Alt i alt en veldig useriøs aktør! STYR UNNA!!
Er veldig fornøyd med kundebehandling og pris😄 God selskap og anbefales👍
Så langt bare gode erfaringer, prismessig, har ikke hatt behov for forsikringen så langt! Er da man får se hva den er verdt. Og de har ikke stort prispåslag ved hovedforfall, for jeg er ikke trofast, om de prøver på slike sprell med høye prisøkninger! Har alt hos Storebrand nå.
Kontakten med storebrand var relativt hyggelig og rask. Jeg ble dog lovet at alle forsikringene jeg hadde i DNB skulle gå igjennom hos dem (bla uføreforsikring). Da alle forsikringene var overført fikk jeg avslag på uføreforsikringen, noe jeg fra før hadde i DNB. Begrunnelsen var svak og det føles mer ut som legen de bruker er en mann i dress som bruker google som verktøy. For meg opplevdes det særdeles useriøst, jeg kan ikke uttale meg om forsikringene generelt men valgte og flytte alt ut. Anbefales om man er ute etter en hyggelig prat, men ikke som en seriøs aktør.
Jeg har hatt en skade i 2018 og den og den ble gjort opp for på en grei måte.
Jeg har byttet fra IF til Storebrand da jeg fikk litt bedre tilbud. Men etter jeg har byttet opplevd at kontakt person sluttet å svare, har prøvd å ringe og sende e-post. Og dette gjelder feil opprettet faktura/periode som de har sendt til meg. Så de er veldig på å sende tilbud og for å få nye kunder men slutter å kommunisere etterpå.