Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oversiktlig faktura som gjør det lett og sammenligne med andre tilbud.
Jeg og kona hadde forventning at i 2018 vi får litt rabatt og litt mindre beløp på faktura som vi får fra storebrand men dessverre det er samme beløp og ingen bonus kan de forklare og gi oss informasjon at hva betyr 75 prosent bonus, og når menn for rabatt og bonus hos dere. Hvis jeg finner ikke deres svar tilfredsstillende bytter vi til et billigere selskapet
Har 20% rabatt gjennom jobb, ikke hatt problemer av noen art.
Bra pris, raske til å løse henvendelser, bra tilbud.
Forferdelig selskap når det skjer en skade. Kun kontakt gjennom takstmenn, som ikke er fra denne planeten.
Noe dyre, kan hende jeg kan få bedre tilbud hos andre... Derfor.
Å være kunde i årevis, det blir man straffet for. Det er billigere å spørre om å få en ny forsikring for eks. på en bil eller å endre den direkte på internett, (altså internt i selskapet) SKUFFENDE, vil forsøke nytt selskap.
Helt fint selskap. Ikke noe tull. Raske på telefonen og hjelplige.
Lang behandlingstid ved skadeoppgjør! Frarådes! Arrogante kundebehandlere!!!
De er litt dyr etter at jeg kjøpte meg en nyere bil, en Mercedes w211 E klasse stasjonsvogn 08 modell så gikk de opp med prisen for tre forsikringer.
Dyrt. Fryktelig dyrt. Dårlig kundeservice. Falske løfter.
Priser eventuelt kundekontakt etc kunne vert bedre.
Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.
Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.
De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.
Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.