Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Å være kunde i årevis, det blir man straffet for. Det er billigere å spørre om å få en ny forsikring for eks. på en bil eller å endre den direkte på internett, (altså internt i selskapet) SKUFFENDE, vil forsøke nytt selskap.
Helt fint selskap. Ikke noe tull. Raske på telefonen og hjelplige.
Lang behandlingstid ved skadeoppgjør! Frarådes! Arrogante kundebehandlere!!!
De er litt dyr etter at jeg kjøpte meg en nyere bil, en Mercedes w211 E klasse stasjonsvogn 08 modell så gikk de opp med prisen for tre forsikringer.
Dyrt. Fryktelig dyrt. Dårlig kundeservice. Falske løfter.
Priser eventuelt kundekontakt etc kunne vert bedre.
Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.