Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke mulig å få en konsulent i telefonen. Jeg har prøvd mange ganger og det er bortkastet tid. Jeg vurderer å bytte selskap.
Har aldri opplevd et verre selskap en dette. Tar aldri telefonen og ringer ikke tilbake når de skal. Oppgjøret var et mareritt og mye fram og tilbake for å få noe som helst. Anbefaler å holde seg langt unna
drit selskab har skad på min bil vurdring mande havde regnet opgør ut fra fire biler på finn.no men 3 af dem var ikke til at finde på finn.no lure om de overhoved har været til salg på finn no ellers havde han en lange tale om min bil var værd for to år side og ment at vide hva jeg haved betalt for bile fejl der osse og en masse anet tull snak total top tosse hold jer væk lorte firma
Eneste om holder meg fra 5 stjerner er at oppgjør kan ta litt tid. Forøvrig veldig fornøyd med alle mine forsikringer i Storebrand. Her fikk jeg også best pris
Føler oss rett og slett lurt,takket ja til dyreforsikring hos dere pga pris,dyreforsikring hadde stått i ektefellen sitt navn hos en annen forsikringsselskap,og jeg ville forsikre meg på at dette ikke skulle by på noe problemer siden det var nu jeg som skulle ta dette i mitt navn.Dette ble jeg forsikret om at det skulle gå i orden.Etter 1 mnd oppdager jeg at dette ikke har gått i orden og vi er dobbel forsikret.Tar kontakt med dere,hvor dere beklager og skylder på den andre forsikringsselskapet men lover og ordne opp i det.Tiden går og vi slår oss i ro i god trod på at alt er i orden.Etter 4 mnd synes vi at forsikringen er dyr,selv om vi hadde regnet ut at det skulle bli rimeligere og skille alle forsikringenen vi hadde,jeg velger og benytte meg av bytt.no,og blir fort ringt opp av forrige forsikringsselskapet hvor vi hadde dyreforsikring hvor de forteller at vi har allerede forsikret hunden våres hos de.Vi har da betalt dobbelt opp i 4 mnd,så må si at vi er meget skuffet.Kan ikke anbefale dere til andre.
Har superforsikring, fikk vannskade for 6 mnd siden. De sendte et firma som skulle se på skadene og utarbeide en takst. Konklusjonen var at hele gulvet måtte rives opp og det måtte legges nytt. Firmaet sa at enten kunne jeg ordne alt selv eller de kunne ta på seg oppdraget. Pga helseproblem ønsket jeg at de skulle utføre jobben. De har ennå ikke utbedret den! Når jeg ringer (hvis jeg er så heldig å komme igjennom) er saksbehandler aldri tilstede og kundebehandleren vet ikke når han er tilbake. De kan ikke ta imot beskjed om at han skal ringe meg tilbake. Anbefaler IKKE Storebrand.
Har ikkje tatt tak i reiseforsikringssak etter 2 måneder. Ingen kommunikasjon. Viss eg kjem gjennom på telefon etter 1 times venting, får ein lovnad om behandling, men ikkje meir enn det...