Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning ved skade både på bil og reiseforsikring. Surrer med papirer på huset ovenfor banken ved fornyelse så banken får feilaktig beskjed om at forsikringen er oppsagt. Generelt middelmådig kundeservice og til tider veldig vanskelig å få tak i. Veldig lite personlig i sin kommunikasjon, man forstår veldig godt at man bare er et nummer i systemet.
gode og informative kundebehandlere med nogenlunde konkuransedyktige priser
Forstår at det er sånn, men det skulle være unødvendig med årlig gjennomgang av forsikringer dersom en har oversikt. Det er ingenting som heter langt kundeforhold lengre.
Raskt med tilbakemeldinger og svar. Jeg er i en forsikringssak nå .Derfor er dette ekstra viktig for meg.
Takk for hyggelig omtale. Husk at du alltid kan kontakte kundebehandleren din direkte om det er noe du lurer på. Kontaktinformasjon finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Veska ble stjålet på ferie. Fikk avslag på erstatning med grunn "hadde ikke nok tilsyn til eiendelene mine"
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger, ta gjerne kontakt med oss. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Har topp dekning på hus. Storebrand dekker så fint bekjempelse av skadedyr som mus. I realiteten betyr dette at du får utdelt to musefeller. Måtte knuse et vindu i nødverge. Med en egenandel på 6000 var det ingen hjelp å få. Har fått mye bedre hjelp i andre selskap og kommer til å bytte selskap.
Det er synd at vi ikke klarte å levere på forventningene du hadde til din forsikringsavtale. Om du mener vi har gjort en feil eller at vår vurdering er basert på feil opplysninger om saken, ta gjerne kontakt med oss direkte. Kontaktinformasjon til din kundebehandler finner du ved å logge på vår nettside og gå inn på "Mine skadesaker"
Meget hyggelig selskap når man kommer som ny kunde. Ved revidering av avtale etter 1 år øker selskapet prisen med over 12%.