Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Når alt hang på greip hos meg, så var Storebrand veldig imøtekommende
Etter at bilen min ble taksert etter krasj (ikke min skyld) på mercedes skadesenteret og forsikringsselskapet til sjåføren som stod skyldig i ulykken godkjent taksen for reparasjon, bestemte jeg å ta kontantoppgjør, men da tok min forsikringselskap (storebrand) initiativet og omvurderte saken og utbetalte 10000 kr mindre selv om det var ikke storebrand som stod ansvarlig i denne saken
Hadde Rema forsikring, tidligere, det ble administrert av Storebrand. Kunne hatt 6000km pr år, og 6000kr i egenandel istedet for kr 8000, neste trinn, har nå 4000kr., ellers bra. Gikk til Storebrand, for mange år siden, var i IF, De var dyre
Har ingen dårlige erfaringer med selskapet. Har heller ikke hatt noen utbetalinger
Veldig dyrt. Vi hadde avtale på 745kr i måned fikk faktura på 965kr.
Har egentlig ikke noe å si, annet enn at jeg hadde kasko på begge bilene og byttet til ansvar på en. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde ansvar på begge...
Fikk en meget god pris på bilforsikringen i starten. Nå som bilen er eldre og bonusen høyere etter skadefri kjøring, er premien snart doblet, og ligger godt over selv dyreste konkurrent. Dråpen som fikk meg til å bytte til et annet selskap, var at de heller ikke tilbakebetalte for et betydelig antall kilometer jeg hadde betalt for men ikke kjørt etter at min bilbruk endret seg. Da jeg var i en lignende situasjon med et annet forsikringsselskap for noen år siden, fikk jeg refundert det jeg hadde betalt for mye. Kontakter jeg kundeservice og uttrykker misnøye med den betydelig økte premien, trekker de bare på skuldrene og sier at det er synd. Tafatt kundepleie.