Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt en fin tid i Storebrand forsikring og aldri hatt noe problemer dersom det skulle vært noe. Ønsker egentlig ikke å bytte, men dersom det viser seg å dukke opp et rimeligere og like godt alternativ vil jeg vurdere å bytte selskap.
Det er bra med kundeservice, men litt dyrt på bilforsikring.
Jeg er frisk som en fisk uten nevneverdige helseproblemer, verken nå eller tilbake i tid. Likevel. De kontaktet legen min som opplyste dem om at jeg var plaget av hodepine for 20 år (pga melkeallergi). Dette resulterte med at de reserverer seg mot migrene og hodepine! Jeg nevnte for legen min at jeg hadde litt vondt i hoften for en stund tilbake, men mottok verken behandling eller medisin for dette, og vondten forsvant like etterpå. Nå har de reservert seg for alle hofterelaterte problemer også. Jeg var også borte fra jobb en liten periode pga sykt barn. Dette har resultert i at de reserverer seg mot stressrelaterte situasjoner....
Ingenting å klage på når det gjelder Storebrand. Har hatt et oppgjør knyttet til avbestilling av reise- fikk da rask og god behandling.
God kundeservice, og greie å ha med å gjøre også etter skade.
Jeg har betalt på en utdatert og dyr forsikring i årevis uten at Storebrand har tatt kontakt med meg og informert om nyere, bedre og rimeligere alternativer. Jeg har betalt mange, mange, mange tusen kroner til Storebrand unødvendig.
Min bil ble påkjørt av en bilfører som er kunde hos Storebrand. For å få dekket leiebil må jeg dokumentere arbeidsforhold, arbeidstid, kollektivtilbud og andre grunner til at jeg er avhengig av bil. Det burde da være tilstrekkelig at jeg har bil som er i daglig bruk, og at deres kunde har påført den skader som gjør at den ikke er kjørbar. Storebrand har riktignok bekreftet at de vil dekke kostnader til reparasjon, men siden bilen min ikke er levert til et verksted de har avtale med (den står hos merkeverksted, for skadene er såpass alvorlige at jeg kan ikke ta sjansen på et annet verksted), så må Storebrand godkjenne taksten fra verkstedet før de går med på å betale. Kommunikasjonen med Storebrand har vært ok så langt, derfor får de to stjerner.