Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her er det ingen ting som er bra, dette er det verste selskapet jeg har vært borti noen gang. Rot med faktura, rot om noe skjer med deg. Jeg/vi har vært kunde i ca 6 måneder og det er mer enn nok for oss. Vil ikke anbefale Tryg til noen i hele verden. Har aldri vært borti maken til oppkast... Med hilsen meget skuffet kunde.
God service, raske på å få tak i dem på telefonen, serviceinnstilt..
For dyrt, jeg trodde Bilforhandleren min hadde funnet en rimelig og bra Forsikringsavtale for meg.
Jeg meldte inn til Tryg om frastjålet mobil. Fikk en rådgiver til å komme å hjelpe meg med saken. Behandlingen var svært effektiv, og fikk pengene på konto kun to dager etter. Er utrolig fornøyd med Tryg forsikring!
Kan ikke klage på Tryg, men årene går og det blir gammel vane med samme selskap. Prøve noe nytt kanskje.
Grei pakke på forsikring med god pris. Ikke fornøyd med oppfølging etter tyveri av mobiltelefon.
Greit oppgjør i forbindelse med innleggelse på sykehus i Spania.
Har ikkje distriktskontor der eg bur. Raskt oppgjør ved skade.
Alt for høy årspremie i forhold til konkurrent. Har meddelt dette til Tryg.
Veldig stor prisstigning fra i fjor. 23,5% stigning er drøyt.
De har svart raskt og har en god oversikt på nett. Og har en god pris.
Har blitt overrasket over hvor lite Reiseforsikring Plus dekker (blant annet ved uhell som ødela telefon). De var vanskelige, mtp behandlingsforsikringen, da jeg pådro meg en fysisk skade. Det ordnet seg til slutt.
Bra pris via mitt medlemskap i Norsk Bobilforening.
Service bra, men prisen er dyr. Følger ikke alltid opp meldinger.
Som sagt, ofte billigst, og har gode vilkår, men dog med noen grove eksempel i motsatt retning der de tar seg RIKELIG betalt. Problemet med Tryg er rot i dokumenta. Bl.a.: Uoversiktelig "Min side" med manglende registrering av dokumenter i forhold til skadesaker. SMS på sms om at nå er endringene dine lagt ut på "Min side". Men fortsatt er de ikke synlige før etter 1-2 uker... Ingen fakturaoversikt annet enn totalpris pr. år. Hva du betaler for pr. mnd er dermed ren gjetting dersom du endrer forsikringene mellom hovedforfall. Purringer for fakturaer som ikke engang er sendt ut. Totalt vilkårlige opplysninger blir lagt inn (gang på gang) dersom dette blir oppgitt over telefon (noen ganger er ikke e-post heller godt nok.) som eksempel kan nemnest feil km.stand (lagt inn 123456, rettet etter 2 klager), feil bonus (riktig etter 4. forsøk), og feil skiltnummer (helt på jordet)
I alt meget fornøyd. Erfarigene med Tryg har bare vært gode.