Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virker som om de jobber hardt for å gjøre det vanskelig for kundene å ta kontakt.
Oppfølging av feil som konsulent/selskap har gjort, feil med bonus, og ikke oppretting av denne. Har vist til tidligere avtaler om bonus, og som er endret senere, og er beviselig feil.
Har møtt negative kunde behandlere. Men har fått snar kontakt ved behov.
Hva som er bra? Prisen, og heller ikke mye tull ved bruk av forsikringen. Derimot er det en dårlig "min side", der bare deler av kommunikasjonen min med selskapet blir lagret (slik den igrunnen skal). Og når en forsikring er sagt opp forsvinner den fra siden lenge før den skal bli deaktivert. Og fakturaer? Nei, får kun purringer. Dvs må jeg: 1. Logge inn på Tryg hver eneste måned for å sjekke purringen 2. Ringe til "kundeservice" for å få slettet gebyr og renter. 3. Få litt kjeft fordi det er klart jeg må betale selv om de ikke klarer å sende ut faktura. Er selvfølgelig MIN skyld at de ikke sender faktura. (i følge dem) 4. Betale purringen. 5. Vente på neste purring. Rewind, repeat. Og dette med avtalegiro og efaktura... :-S Nei, er heller ikke problem med dekning på konto.
Biligbillig. Vi kuttet vekk 1/3 av regningen på å flytte over. Har ikke hatt noen skader ennå, så jeg kan ikke si noe om håndtering av dette.
Bra kundeservice, men gir ikke det de lover. Har en reiseforsikring og fordi Tryg lagt inn feil i systemet får jeg ikke forsikringen dekket.
+ Har fått fantastisk hjelp og oppbacking i forbindelse med sykdom på reise og savnet bagasje samt tyveri av personbil. - Uforståelig prisøking de siste årene. 28 % fra sep. 2015 til sep. 2016 20 % fra sep. 2017 til sep. 2018.
Topp kundeservice, dyktige folk som kan det med service. God på pris.
Gode dekninger, gode priser. Topp skadebehandling!
Veldig bra oppgjør når skaden først oppstår. Aldri tvilende spørsmål eller noe slikt.
Strålende på alt så langt. Bilen måtte kondemneres etter påkjørsel. Fikk bra takst, rask behandling og rask utbetaling av forsikringspenger. Jeg er alenemor og ønsker å sjekke om like bra, men billigere alternativ.
Det har vært greie oppgjør og hyggelige folk. Mistet 80% på bilforsikring i år. Nå er det på 75%. Andre leverer bedre/billigere forsikringer på bil og båt.
Ble møtt av arroganse da jeg kontaktet kundeservice for å få en forklaring på premieøkning og de faktura påslag og jeg hadde fått på min forsikring. Bestemte meg underveis i samtalen at jeg ville skifte selskap snarest mulig. Fakturaer jeg mottok pr måned var uoversiktlige spesielt etter skifte av kjøretøy.
Fakturarot. Fått 8 ulike på 3,5 mnd. Fått et annet beløp enn det som var avtalt.
Ble frastjålet verdisaker på ferietur. Ringte å informerte om hvordan det skjedde, og fikk besvarelse om at dette var veldig usannsynlig.
Har ikke hatt så mange saker med dem å gjøre, men de jeg har hatt har gått greit, uten noen spesielle problemer. Det jeg vil kritisere er den store prisøkingen på forsikringspremien hvert år.