Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har ikke hatt noe problemer, enkelt og kontakte.
Etter over 20 år som kunde forventet vi et godt tilbud når vi ba om det. Vi måtte imidlertid vente 35 dager til hovedforfall. I mellomtiden sjekket vi andre selskap. Når vi kontaktet dem igjen skulle vi få et tilbud raskt. Vi hadde gitt dem beskjed om at vi undersøkte priser hos andre. Etter ytterligere to dagers treghet fikk vi et tilbud. Man kan ikke annet enn å le. Det var over 1000. - dyrere enn det vi hadde. Her trygler nesten andre selskaper om å få oss som kunder. Vi kunne spart 15.000.- i året ved å velge det billigste. Etter at vi hadde valgt vårt nye selskap "Frende" kom der et nytt tilbud fra Tryg, men stadig ikke godt nok. I tillegg har Tryg mistet vår tillit så vi hadde ikke gått tilbake uansett tilbud. Det kom for sent. Kanskje en idé å prøve å ta vare på kunder som ligger i gruppen "svært lav risiko"? Uansett... Treghet når man skal ha ordnet noe (greencard) og høye premier spesielt på biler gjør Tryg etterhvert til et dårlig valg.
Ved tegning av bilforsikring blir jeg av selskapet anbefalt delkasko pga gammel bil, men blir ikke opplyst om at det ikke dekker viltpåkjørsel selv om de av postnummer ser at jeg er bosatt på landet. Viltpåkjørsel i juni 2016 koster meg 30000kr. Vesta mener de har overholdt opplysningsplikten siden de hvert år har gjort meg oppmerksom på at jeg alltid er velkommen til bedre dekning. Under dekning står brann, tyveri +++ og ingenting om viltpåkjørsel. Men hvem tenker på viltpåkjørsel?? Jeg mener selskapet aktivt må opplyse om dette.
Hadde vannlekkasje i utleieleiligheten vår. Super skadebehandler som informerte oss om videre saksbehandling hele veien. Fått mye mer tilbake i erstatning enn forventet! Tips: Ta bilder av eiendelene dine FØR skaden skjer, så får du dekker alt du trenger og litt til!
Kjempehyggelig med en egen person å forholde seg til i forhold til forsikringer, men så fort det blir en skade; da blir det stopp. Ventet i en måned på svar. Kundebehandler tar ferie, og ingen tar saken. Ringer, og får halvkjipe svar tilbake. Kommer alltid til forskjellige kundebehandlere fordi jeg ikke får kontakt med personen som har saken min.
Svarte aldri på om jeg kunne få ett nytt tilbud. Ventet 2 månder nå.
Greit forsikringsselskap, hyggelige saksbehandlere og grei og kvikk behandling etter skade.
Må passast på med tanke på "snikøkning " på forsikringspremien. Gjelder nok fleire selskap. Har personleg ingen saker som gjer at Tryg kan målast i forhold til forsikringsoppgjør.
Fungerte bra ved flomskade i august 2016 da innbo ble ødelagt men måtte gjøre mye selv og veldig forskjellig informasjon da vi ringte :( men dyre forsikringer, forskjellig informasjon via telefon og ikke fulgt opp henvendelser....
Fikk et godt tilbud på mc forsikring og byttet til Tryg. Siden har prisene bare steget og steget mens verdien på mine mc`r bare blir lavere og lavere. Hvorfor kan de tilby forsikring på en 5 år gammel sykkel til 250.000 til drøye 2.500 og når sykkelen har blitt 10 år gammel krever di 4.000!!?? Jeg får jo bare mindre igjen pga alder på gjenstand etc. men må betale mere!!! PS. Aldri vært utsatt for skader eller benyttet meg av forsikringen. STRAX takk for meg Tryg!!!
Bra er prisen. Det dårlige er mye surr. Munlige avtaler holdes ikke av tryg. Feil forsikring opprettet.
Ingen problemer med Tryg, men det handler om å få prisen ned.. Har brukt forsikringen på bilberging og 2 frontruter de siste åra..
Kostnadene har økt for raskt. Det er utilfredsstillende. Håper det vil endre seg.
Snabb kontakt vid skada. Klara instruktioner hur vi går vidare.
Hadde skade på hunden som måtte operere, og det var ingen problem. De utbetalte med en gang. :) Veldig fornøyd med dyreforsikringen.
Tryg gir gode tilbud på MC forsikring til unge sjåfører, når andere selskap kommer med tilbud opp mot 30000 i året, tilbyr tryg det samme for 6000.