Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde skade med vannrør som sprang lekk - skjult vannlekkasje som ikke var mulig å oppdage. Ble av Tryg definert som en råteskade og stod dermed uten hjelp fra Tryg.
Jeg trodde jeg hadde forsikring med fri leiebil for motorhavari slik jeg tidligere hadde i IF, men det var det vist ikke viste det seg når motorhavari skjedde. Hvis det ikke er mulig å få dette på Trygg, vil jeg flytte til et selskap som har dette igjen.
Vi er generelt sett godt tilfreds med Tryg, men økningen i forsikringspremien for hytter og hus bekymrer.
Det er bra at dem har gode vilkår, men dessverre varierende og korrekt oppførsel fra alle saksbehandlere. Jeg hadde karroseriskade på bilen, som jeg både opplevde negativ oppførsel og til slutt positiv hjelp. Det bør være lik behandling og positivitet når vi har skade. Det skal jo være hjelp når vi har behov. Det er fordel for oss at det ikke oppstår sure og arrogante saksbehandlere.
Kan ikke gi omtale når jeg gjennom alle tider har vært fri for skade. Kontakt med dem tegne forsikring svært hyggelige personer. Forsikring gjennom dem fra tider tilbake som må vel være 20 år er det vel sunt vurdere andre også. Årsak er nok påplusset en del på bilene, forsikring ut over det som jeg ser normalt. Kjørt skadefritt som burde belønnes mer.
De skulle kontakte meg etter at jeg kjøpte ny bil, det gjorde de ikke.
Alt har fungert bra i samarbeidet så langt, ønsker nå å sjekke prisen fordi total premie har blitt høy.
Jeg er godt fornøyd med Tryg som forsikringsselskap.
Ved bilskade i helgene i utlandet er det umulig og få fatt i noen i tryg, fikk bare tak i veg hjelp og de kunne ingenting og bare feilinnformerte oss. Mye borkastet tid den helgen.
Nettsiden deres er oversiktlig og enkel å finne frem i. Men jeg har flere ganger opplevd at forsikringer jeg har påbegynt eller avsluttet pr. tlf ikke har blitt registrert. Noe jeg ofte har oppdaget selv mye senere. Når jeg henvender meg til dem for å oppklare så blir det alltid skyldt på at de har dataproblemer. Jeg ønsker bare å betale forsikringene mine og være trygg på at alt er i orden uten å måtte ettersjekke ofte. Jeg kan referere tilbake til minst fem slike tilfeller i løpet av de få årene jeg har vært kunde. Men de har alltid vært imøtekommende og hjulpet meg når jeg har tatt kontakt. Jeg har ikke hatt noen skadeoppgjør med selskapet.
Har ikke hatt noen problemer med TRYG. Har ikke hatt noen skade.
Noe av det dummeste forsikringselskapet jeg har vært borti. Byttet fra If til Tryg. Flere av forsikringene gikk ikke igjennom hos Tryg... Bla. fordi guttungen hadde pollen allergi og at vannstopper ikke hadde det rette dokumentet som If allerede hadde godkjent. Tapte all bonus fra If og brukte masse penger for ingenting. Styr unna. Byttet tilbake til If.
Enorm hjelp, flott oppfølging, mange hyggelige og hjelpsomme personer. 😃
Har hatt forsikring hos dem via utdanningsforbundet.. Og ja det har vært ett sabla rør hele greiene.. Sender ut faktura i hytt og gevær.. Og så får man tilbake pengene.. Så en ny runde.. Og så forsvinner enkelt forsikringer og avtaler.. Så her må man følge med på dem at ting er på stell.. For det greier dem ikke selv.. Når det gjelder kundeservice er dem jo alltid hyggelige i telefonen. Og når dem lover å gi svar på spørsmålet ditt og ringe deg tilbake.. Ja det kan du ta med STOR ro.. For dem gjør det nesten ALDRI.. DU må ringe dem og purre.. Når det gjelder skade osv. så er dem helt greie, så lenge du gjør alt selv på nett.. Så totalt sett er dem en helt grei gjeng der borte i Bergen.. Billig og du får det du betaler for, men jeg tror jeg bytter nå.. For 2 år med rot.. Det holder...
De er raske og forståelsesfulle ved skader og meget hjelpsomme.