Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjør på bilskade gikk veldig raskt og greit. Ingen problemer, og ingen forsinkelse. Oppgjør etter vannlekkasje i hus veldig begrenset, og mindre bra skadevurdering av selskapets takstmann. Tryg må begynne å kvalitetssikre sine egne takstmenn for bygningsmasse.
Jeg syns oppfølging er dårlig. Mye rot på forsikrings betaling opplegg.
Veldig fornøy med Tryg, har alltid fått den hjelpa jeg har hatt krav på, ok priser. Ønsker en sammenligning i pris mot andre selskaper.
Det er greit, men synes min side på nett er litt sen til og oppdatere seg når jeg endrer noe. Og så er jeg noe usikker på om jeg betaler for mye i Forsikringspremie.
Så langt er mitt forhold at jeg er mer fornøyd med dem enn dem med meg.
Enkel og rask kundeservice med konkrete enkle svar på henvendelser.
Veldig god service når jeg havna på sykehus etter ulykke. En tlf og to dager etterpå var forsikring utbetalt for alt utstyr som ble ødelagt.
Rask skadeoppgjør, proffe saksbehandlere i hovedsak bortsett fra innleid takstmann med liten evne til å skille personlig relasjon med profesjonell yrkesutøvelse.
God erfaring med Tryg. Men vil prøve noe nytt med tanke på pris.
Enkle og ha med å gjere. Godt samarbeid med min bank som gjer det lett for meg med ein og same kontaktperson.
Ok selskap, men ønsker sjekke ut priser hos andre selskap.
Bra kundeservice. For dyrt. Ikke hatt skade, så vet ikke oppfølging her.
Det oppleves dyrt. Opplever også litt dårlig med informasjon og hvorfor prisene på forsikringene øker.
Hittil finner jeg ikke noe negativt. Veldig hjelpsomme og dyktige.