Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice. Enkelt å få kontakt med mim rådgiver.
Å øke totalen fra 23-tusen til 27-tusen medfører at andre får muligheten. Kan akseptere mindre endringer, men ikke dette..
Tryg er ikke trygd. Anbefaler ikke. Vi har tatt kontakt med de nære, familie,, venner tom arbeidskolleger, om å ikke bruker dritt Tryg forsikring. De er rett og slett trege, dårlig service, de ringer aldri og de bryr ikke seg. Eneste hva de er opptatt med, er å suge din penger. Har null kontroll på betaling, overige saker og du kan aldri forbeholder seg til en saksbehandler. Jæ***g dårlig forsikringsselskapet. Ikke anbefalt. Og vi skal gjøre vår best for å råde flest om å ikke bruker Tryg forsikring. Obs obs obs
Elendig kundebehandling, man får feil råd og ender opp med en forsikring som ikke har dekning for det man tror man har betalt for. Det går også halvannen måned mellom hver gang du får et svar, og saksbehandler er aldri tilgjengelig når man ringer etter henne. Dessverre får jeg ikke byttet til et annet selskap før bindingstiden går ut om åtte måneder, ellers hadde jeg gjort det umiddelbart.
Hvis det har vært noe så har de ordnet opp enkelt. Også bra hjemmeside.
Har hatt Tryg som forsikringsselskap 20 år, fordi det er samarbeidspartneren til Utdanningsforbundet og at prisen på gruppeforsikringene er lavere enn hos konkurrentene. Vi er godt forsikra og prisen som var ca 20000 årlig er nå ca 50000 - så på 20 år har vi betalt godt for oss. Jeg har hatt kontakt med dem angående skader 5 ganger på 20 år. To ganger reiseforsikring, to ganger små lakkskader på bilen og en gang i forbindelse med at det ene barnet vårt ikke ble bra etter et beinbrudd. Felles for de 5 gangene er at det tar lang tid å få kontakt med Tryg. Du kan sitte lenge i telefonkø, for å si det slik. I tillegg får jeg ingen god følelse av å snakke med dem. De gangene jeg har trengt hjelp, er opplevelsen min at jeg er til belastning, at saken skal lukkes så fort som mulig uten at det skal koste dem noe. Trist at jeg har brukt så mye penger og frustrasjon på å støtte en slik aktør.
De sa opp min hundeforsikring, trolig fordi jeg har meldt inn sykdom på hunden. Gav først meg skylden og så ett annet forsikringsselskap. Men så dokumenterte jeg at de var dem. Da åpnet de forsikring igjen og økte fra 2.700 til 4000 og året etter til 7000 kr. Grunnen var da først at jeg var risiko, og når jeg bad å prate med dem, var det jeg som jeg viste ikke risiko. Nå har de bare sluttet å svare på mail. Anbefaler ingen å bli behandlet slik og det finnes heldigvis forsikringsselskap som kan å behandle kundene sine.