Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er fader meg dårlig service ifra dem! Først så presser dere på folk forsikringer uten samtykke! Jeg bad klart og tydelig om at hun skulle sende meg en mail på det først, slik at jeg kunne se over før jeg evt samtykket. Men så viser det seg at den var allerede tredd i kraft, og når man må benytte seg av agreretten så må man pokker med ordne opp selv der og ved å si opp noe hos Nordealiv😠 Dere burde virkelig skjerpe dere, og være mye mer tydelig før dere tvinger på en forsikring på folk! Ikke har jeg samtykket til noe heller!!
I dyreste laget. Prisen kan bli bedre. Så langt har jeg hatt bare gode erfaringer med dem.
En skade - resulterte i ingen erstatning. Fikk ca 10 feilaktige fakturaer i forbindelse med bytte til Tryg. Skulle få en lokal fast kontaktperson, men hun svarer aldri på tlf. eller henvendelser. Nettsidene er oversiktelige.
Kundeservice - venter altfor lenge når vi ringer. De følger ikke opp spørsmål og bemerkninger vi har bedt om blir korrigert.
Jeg har udelt positive erfaringer med Tryg! Medarbeiderne har solid kunnskap, gir god info på en vennlig måte. Det har vært noen utfordringer underveis, f. eks. front mot front kollisjon! Ingen av iss to førere ble lastet, det var et sammentreff av mange uheldige omstendigheter! Luftambulanse til Ullevål, lagt i koma osv, slutt opphold med opptrening på Sunnås,- for å ta kort versjonen! Underveis hadd jeg en utrolig fin kommunikasjon med Trygs medarbeidere, både muntlig og skriftlig! I ettertid, da oppgjørets time var jeg spent, men alt gikk aldeles strøkent for seg. Alle forsikringer, både de som gjaldt meg og de som gjaldt var rakt på plass, sånn sett klager jeg ikke på Tryg!! Je er veldig i tvil om min lojalitet skal vike for å spare noen kroner, men vi får se! VH Arne T. S.
Er ikke fleksible nok ved enkle oppgjør - for mye dokumentasjonskrav / tungvint.
Har ikke hatt noe forsikringer saker enn nå, men helt klart billigst på markedet for min del.