Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.
Hei Ove! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg Forsikring
Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.
Hei Gunnar! Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-) Mvh Tryg Forsikring
Ryddig og enkelt ved oppgjør etter skade. Prisene øker mer enn ønsket fra år til år.
Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.
Hei Preben! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-) Mvh Tryg Forsikring
Fornøyd kunde, men trenger å sjekke at priser er gode.
Hei Tord, Så fint å høre at du er fornøyd som kunde i Tryg. Det er fullt forståelig at du ønsker å sjekke din forsikringsavtale og priser, vi hjelper deg gjerne. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av din avtale, du kan ta kontakt på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil en av våre dyktige rådgivere hjelpe deg.
Etter å ha vært kunde i alle år forventer jeg å bli belønnet for dette gjennom bedre betingelser/rabatt på forsikringspremien.
Hei Kurt! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Hadde en vanninntrengning på et defekt vindu i april. Det kom en takstmann fra Tryg og lagde en flott rapport. Men der stopper det opp. Tryg sier muntlig at de ikke dekker skader i konstruksjonen. Dette kan jeg ikke se noe om i mine vilkår. Sendte en hennvennelse til Tryg i mai, da jeg får brev at de ikke vil dekke skader i konstruksjonen. De velger å ikke svare på denne. Sender deretter klage til Tryg når det forsatt var vått i konstruksjonen (over 20% fuktighet) når de ville lukke igjen. Tryg velger å ikke svare på denne klagen, Første klage ble sendt i Juli, har ikke fått svar på denne. Sendte ny klage i august. Har heller ikke fått svar på denne (09.10.19).
Hei Tony! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom vi kan hjelpe deg. Mvh, Tryg Forsikring