Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1. Mottar pris fra forsikring som ikke stemmer når faktura kommer. Svar er at mnd premie utjevner seg gjennom året. Har etter 9 mnd fremdeles ikke kommet ned på beløpet jeg ble lovet skriftelig. 2. Dum som jeg er velger jeg i tillegg og forsikre/ kjøpe båt og forsikre i tryg. Ber om pris. Får årspremie og hva jeg skal betale per mnd. Får regning på de 3 første mnd. Til omtrent dobbel pris av avtalt. Får som svar at det jevner seg ut og at det er dyrest om sommeren. 3. Tryg var bra for noen år tilbake, bare surr og vas nå. Viser ingen forståelse/ vilje til og etterleve det de sier.
Finner ikke noe bra, bortsett fra når forsikringen skulle selges.
Fikk bedre tilbud, når jeg sa opp forsikringen! Fikk prisavslag! Kom da tilbake til dem! Dette varte bare første termin! 2. Termin påslag pris; Kr 837,- De holder ikke ingåtte avtaler!
Gikk fra Frende, ba om tilbud på akkurat det samme jeg hadde. Plutselig oppdager jeg at innboforsikring er vekke, kasko på båt er tatt av. Punkterte måtte vente i 3,5 t før hjelp kom, beklager var svaret. Taper masse på dette. Ba om gjennomgang på alle. Hørte ikke noe fra de, så da gikk jeg tilbake til Frende, tør ikke gamble her lenger. Rett skal være rett Viking redningstjeneste som sendte oppdrag feil. Men men er trygg som har avtale med disse, her trengs det skjerping.
Vannskade i bad som vi umuleg kunne vite om- som blei dårleg handtert med takstmann i lomma på --
Det virker som om de jobber hardt for å gjøre det vanskelig for kundene å ta kontakt.
Oppfølging av feil som konsulent/selskap har gjort, feil med bonus, og ikke oppretting av denne. Har vist til tidligere avtaler om bonus, og som er endret senere, og er beviselig feil.