Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hjerteinfarkt i Kroatia med reiseforsikring gjennom arbeidsgiver. Vi måtte mase om alt, kona fikk bare dekket 2 3 dager a gangen før vi måtte ringe å mase om forlengelse på hotellet. Til og med sykehuset truet med å kaste meg ut fordi tryg ikke betalte. Sånn var det med alt. De krona det hele med å nekte å dekke telefon kostnadene på 8000, etter mye klaging fra meg og arbeidsgiver dekket de 3000!!!! Jeg betaler gladelig noen tusen ekstra for å slippe Tryg!
De svarer at jeg får svar om 6-8 virkedager men 1 ,5 mnd etter har jeg ikke fått annet svar enn at skadenr skal være 8 siffer Jeg kan telle til 8 men tror ikke tryg kan dette. Hadde 3 takstmenn etter skaden for snart 3 år siden. Saken er ikke ferdig.
Jeg har innboforsikring hos Tryg gjennom NITO. Meget gode vilkår og pris, og imponerende rask skadebehandling. Uhellforsikringen er helt suveren, og har reddet meg et par ganger når jeg har hatt uflaks og fått en skade på relativt kostbare ting. De svarer raskt på kundeservice, og er serviceinnstilt. Anbefales på det sterkeste.
Dårlig kundeservice og ekstremt høye priser. De klare ikke å konkurrere men andre selskap.
Etter jeg sa opp tryg forsikring så fikk jeg plutselig dobbel faktura! Har hatt dem lenge å betalt vær mnd! Vil også si at dem e svin dyr! Spart nesten 1000kr i mnd på bilen etter jeg byttet!
Har ikke sett noen som kan matche tilbud fra Tryg, som NITO-medlem
Som kunde i Tryg gjennom en årrekke føler jeg meg svært komfortabel og godt ivaretatt i dette selskapet. Grunnen til at jeg nå søker tilbud annetsteds er ene og alene spørsmål om pris. Forøvrig føler jeg at Tryg er blitt ‘for store’ særlig da på reiseforsikring.