Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tryg har en rask behandling av små skader. Tegning av personforsikringer hvor det kreves helseattest tar laaaaang tid å få svar på. Skyldes nok litt manglende tilbakemelding fra fastlege. Dette kan bli bedre. Prisøkning de siste årene og når du har vært kunde i mange år, gir premier som er på høyde med eller høyere enn "ekstra-utgaven" av produktet. Her burde forsikringstaker vært flyttet inn i den beste dekningen når prisen stiger (gulerot) Samlerabatten var tidligere 20%. Har kjøpt flere forsikringsprodukter og nå er rabatten satt ned til 15 %. Det er dårlig det !!!
Hei, Kjekt å høre at du er fornøyd med vår raske behandling :-) Det høres ut som at det kan ha skjedd en feil når det gjelder samlerabatten, du må gjerne ta kontakt med oss på tlf eller chat, så skal vi sørge for at det blir helt riktig rabatt som du har krav på her. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Ryddig, god kundeservice og gode priser. Kan anbefales.
Narrer på deg ekstra forsikringer, og bortforklarer når uhellet er ute.
Selvom jeg har dokumenteret at jeg eier mine stjålne eiendeler, med bildebevis. Tar de meg for å lyve.
Hei Sofia! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt om du ønsker. Mvh Tryg Forsikring
Har ikke hatt behov for kontakt. Vurderer å bytte pga ubegrunna prishopp.
Jeg har vert kunde i Tryg i mange år og er ikke så fornøgd med service og hjelpe får etter alle dei åra.
Hei Nikoleta, Takk for omtalen din! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom du har noen gode innspill til hvordan du kunne blitt mer fornøyd i Tryg. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Ble oppringt av Tryg som forsøkte å selge meg forsikringer. Så ber jeg om tilbud, og de vil ikke gi meg noe skriftlig. Dette synes jeg var veldig useriøst, ble oppringt via Borg Forsikring AS. I tillegg bombarderer de meg med SMS fra deres CRM-system, og en masse oppringninger og videre oppfølging. Nei - jeg vil ikke være kunde i et selskap hvor første møte skal være så useriøst og masete - da sverger jeg heller til Storebrand som aldri ville oppføre seg på denne svært useriøse måten.
Hei Kalle! Det er ikke noe kjekt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss i Tryg. Vi jobber hver dag med å tilby kundene våre gode forsikringer og rådgivning, og er åpen for forslag om det er noe vi kunne gjort annerledes for deg. Mvh Tryg forsikring