Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Roter endel med å sende regninger, brukbare på pris.
Tryg hevder de kan aktivere barneforsikringene før helseskjemaene er sendt. Jeg har ringt de 3 ganger på grunn av faktura de har sendt som jeg ikke er enig i. Jeg vil vekk fra dem og inn i et selskap som tar vare på sine kunder
God kundeservice og rask service. Enkelt å endre ting via nett eller chat.
Jeg er veldig misfornøyd med verdivurdering av bil i forbindelse med innløsing. Lite lydhør i forbindelse med verdivurderingen. Lite villig å betale nok at jeg kunne skaffe tilsvarende bil. Dette var skade som jeg ikke var skyld i. Men jeg er veldig fornøyd med hvor raskt beløpet ble utbetalt. Enkelt skadeoppgjør med elektronisk opplasting av dokumenter. Har vært kunde i veldig mange år, uten noen grunn til å klage på TRYG, men har heller ikke hatt behov for å bruke forsikringen i noe særlig omfang tidligere. Litt synd at dette skadeoppgjøret ødelegger inntrykket mitt, men jeg antar at kvaliteten på forsikringsselskap først viser seg den dagen du har hatt en skade.
Meget fornøyd. Fikk raskt oppgjør ved skade. Anbefales så absolutt
Meget kritikkverdig skadebehandling og oppgjør hvor det ikke ble gitt dekning for egeninnsats og at det var svært vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler
Har ventet i over 1 mnd bare på å få svar på en liten sak som gjelder knust mobilskjerm. Kunderservice ber meg sende epost igjen og igjen. Drit lei.