Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I tillegg til god pris så ble det solgt inn at selgeren skulle være ett fast kontakt punkt for oss. Men han er jo ikke, umulig og få tak i og holder ikke avtaler. Betaler i stedet litt mer da..
Hei Marius! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Ekstremt vanskelige! Når man først er utsatt for en skade, så får man ikke den hjelpen man trenger! Dette er et mareritt! Tryg sendte en intern takstmann, etter at SSG ga et prisoverslag som Tryg synes var for høyt. Takstmannen oppfører seg guffent/truende, og prøver å skremme med å påpeke at det kanskje er feil med drenering osv. Det viste seg at dreneringen er bra! Tryg sendte nemlig også en dreneringsekspert. Det er ikke snakk om at dette var vår feil. Kommunen hadde asfaltert og drenert feil, så vann fosset inn på eiendommen vår! Tryg er ikke enig med SSG i skadeomfang, og sender et tilbud på kontantoppgjør på 1/4-del av SSG sitt estimat!! De krangler på alt av skadeomfang. Vi har nå kranglet med dem i tre måneder. Har avtale gjennom Utdanningsforbundet, og toppforsikring på hus. Vi har brukt utallige timer på dette!! Burde fakturert dere for tapte arbeidstimer. Godt at mannen min har en forståelsesfull arbeidsgiver! Vi har nå kontaktet Utdanningsforbundet og deres advokater. Jeg skal gjøre det jeg kan for at Utdanningsforbundet revurderer sitt kundeforhold. Vi angrer på at vi ikke betalte LITT mer for å bruke IF! Når skaden skjer er det ekstremt belastende å måtte krangle så mye for noe som ikke er vår skyld!
Hei Bergljot! Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken på nytt med nye øyne. Mvh Tryg forsikring
Grei pris jfr dekning, god kundeservice...
Dyrt og alle reelle situasjoner du kan trenge forsikring, er unntatt dekning. Du bør like å prate med datamaskin og via tastatur...
Hei Marit! Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Tryg er veldig hjelpsom, har gode nett sider, god service, men kostbar på sine tjenester.
Ikke hatt noen form for skadeoppgjør, så har ingen erfaringer der, men god dekning særlig på hus og tomt. Dyrere enn mange andre på eksempelvis bil. Enkel og grei nettside.
Hei Svein! Takk for hyggelig tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.
Sendte skriftlig forespørsel om advokathjelp for 3 uker siden. Kun mottatt et automatisk svar uten saksnr. som bekreftelse på henvendelsen. Ringt flere ganger uten å komme frem. I dag ble jeg endelig oppringt etter først å ha ventet i tlf. med beskjed om at svar på min henvendelse vil komme "om noen uker"...! Dårlig førsteinntrykk av dette forsikringsselskapet.
Hei Berit! Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves, vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring