Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man må ringe om igjen og igjen for at de skal huske å gjøre noe videre med saken. Jeg ville bare oppgradere forsikring dvs. mere penger til dem hver måned og uansett det er det null respons. Elendig kundeservice.
Jeg er totalkunde og ønsker god rabatt.Hjemme siden er bra.
Kostbar forsikring selv med rabatt gjennom fagforening.
Jeg har aldri opplevd å bli behandlet på denne måten. Skadeoppgjøret har vært et mareritt fra start til slutt. Frøiland var leid inn til reparasjon av skaden. Når Frøiland meldte at skaden var ferdig reparert hadde de ødelagt en del. Jeg meldte fra til selskapet samme dag. Jeg hørte ingenting. Fikk et krav om betaling egenandel. Jeg fikk Først tilbakemelding 3 mnd etter fra Tryg. Jeg venter fremdeles på at Frøiland skal komme å reparere skadene som de hadde forårsaket. Jeg anbefaler folk til å styre unna dette selskapet.
Alt er greitt inntil en har inngått avtale med Tryg. Har prøvd å ringe kontaktpersonen min minst 5 ganger, får aldri svar på telefon. Får svar via melding at vedkommende ringer tilbake, men det har ikke skjedd. Så konklusjonen min er at jeg kommer til å flytte forsikringene mine til et annet selskap selvom det blir dyrere.
Automatisk saksbehandling som ender med at du ikke får erstatningen som du har krav på. Elendige algoritmer og utilgjengelig service-desk i helger.
Fikk ikke kontakt med dem eller hjelp når sidekick appen ble oppdatert og ikke lengre var kompatibel med min telefon. Fikk derfor heller ikke registeret kjøring og dermed ikke noe igjen av mine oppsparte poeng/tilbakebetalinger. Fikk plutselig bare mail om at de endret forsikringen min til en normal forsikring uten fordelen sidekick gir. Prøvde å klage på dette men fikk igjen ikke noe som helst svar fra dem.