Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Automatisk saksbehandling som ender med at du ikke får erstatningen som du har krav på. Elendige algoritmer og utilgjengelig service-desk i helger.
Fikk ikke kontakt med dem eller hjelp når sidekick appen ble oppdatert og ikke lengre var kompatibel med min telefon. Fikk derfor heller ikke registeret kjøring og dermed ikke noe igjen av mine oppsparte poeng/tilbakebetalinger. Fikk plutselig bare mail om at de endret forsikringen min til en normal forsikring uten fordelen sidekick gir. Prøvde å klage på dette men fikk igjen ikke noe som helst svar fra dem.
Det har gått en måned siden jeg tok kontakt angående en skadesak. Jeg har purret opp saken flere ganger og ingenting skjer. Det er utrolig at ingen av de 5 kundebehandlerene jeg har pratet med, klarer å ta tak i saken. Det er enda ikke opprettet en sak! Verste servicen jeg har vært borti. Jeg har vært en lojal kunde hos tryg i 3 år nå, aldri benyttet forsikringen før nå. Og når det gjelder så får jeg INGEN hjelp, dette føles ganske frustrerende og det virker som de ikke bryr seg om kunden i det hele tatt. Jeg har nå byttet alle forsikringene mine til et annet selskap og oppfordrer dere alle til å velge et mer seriøst firma! Jeg har også informert og bedt alle jeg kjenner om å bytte forsikringsfirma og dette kommer jeg til å fortsette å promotere til alle jeg møter på!
God pris, kjapp utbetaling når noe har skjedd. Spesielt gode på hundeforsikring
Jeg ba om tilbud på forsikring og en kundebehandler ringte meg. Tilbudet var i og for seg helt ok, så jeg ba om å få dette tilsendt på Epost, og at JEG skulle ta kontakt mot slutten av uken kundebehandler tok kontakt. Jeg fikk aldri epost og kundebehandler respekterte ikke at jeg poengterte at JEG skulle ta kontakt med HAM da en SMS tikket inn torsdagen. Fint å være kundebevisst, men best å faktisk VÆRE kundebevisst. Og om noen kundebehandlere leser dette: Hvorfor bruker dere navnet til den dere ringer i nesten hver eneste setning? Om dere får opplæring i å gjøre dette bevisst så kan det forklare hvorfor mange bare legger på eller ber dere ryke og reise. Det er ekstremt uhøflig.
Fantastisk kundeservice. Enkelt å få kontakt med mim rådgiver.
Å øke totalen fra 23-tusen til 27-tusen medfører at andre får muligheten. Kan akseptere mindre endringer, men ikke dette..