Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi var utsatt for et grovt innbrudd i vår bolig i en sommerferie for noen år siden. Prosessen med innmelding av stjålne eiendeler var utrolig tungvint og tidkrevende og innbød i utgangspunktet oss til å gi opp. Det foregikk i et digitalt system som var svært uoversiktlig og tregt. Det var mange gjenstander som skulle registreres og meldes inn og dette tok mange dager. Vi hadde ingen samtaler med noen kundeservice og fikk ingen hjelp. Det var mange smykker og verdigjenstander som ble stjålet. Alder på gjenstander har jo betydning for fastsettelse av erstatningen pga slit/elde, med dette skal ikke være av betydning for smykker ifl takstmann som ble sendt oss fra Tryg. Likevel reduserte Tryg verdien på smykkene som ikke hadde noe som helst preg av slitasje. Dermed ble det ikke mulig å anskaffe/erstatte disse for erstatningen som ble gitt. "Det er når uhellet er ute du blir kjent med forsikringsselskapet ditt", er det noen som har sagt. Vi fikk erfare dette. Melding av skade har stort forbedringspotensiale hos dette selskapet og det hadde vært fint å bli kontaktet av en representant fra selskapet med hjelp vedr. skaden.
Vi skulle samle alle forsikringene våre, som er en del! Den gjøken som kontaktet meg ang tilbud på forsikring.. og som da presterer å si at han "ikke gidder" å ringe igjen når jeg sier at pr nå er tilbudet kun 200kr billigere enn min nåværende forsikring.. han vinner ikke årets kundebehandler! På under 2 minutter sørgende han for at det blir et annet selskap på oss, uansett pris!
Velidig bra kunde behandling har aldri føtt noe feil informasjon
Fikk en lekkasje i et rør utgående vann fra bad, ringte Tryg og de kunne fikse det uten problemer. Men da økte egenandelen min til kr 20000,- neste 2 årene om noe skulle skje som "straff" for å utløse forsikring. Helt uakseptabelt.
hadde røykskade i 2016, Den er enda ikke ferdig oppgjort (02.01.2023) De bløffer, haler ut og er hovmodige!! Hold dere LANGT unna dette selskapet !!
Gikk fra Codan til Trygg for 2 år siden. Fikk et godt tilbud fra Trygg. Ble sagt at det ikke skulle øke mer enn normalt de neste årene. Men dette stemmer ikke helt. Jeg tenket at jeg fikk en lav inngang for å bytte selskap. Dette som ble avvist som grunn. Jeg bytter nå selskap fordi dette er litt skuffende.
Vanskelig å få kontakt Tar lang tid å få svar Mye minus i vilkårene Veldig dyrt