Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit, ikke noe mer eller mindre. Hatt denne i noen år
Har vært kunde i Tryg i over 10 år. Bare positive erfaringer med de og fått god hjelp hver gang jeg har hatt en skade. De har rask saksbehandling, dyktige skadebehandlere og viser empati og medfølelse. Prøvde Fremtind forsikring i 3 mnd og har dårlige erfaringer derfra. De har useriøse skadebehandlere og elendig saksbehandling. Byttet tilbake igjen til Tryg fordi jeg trives best i Tryg hvor jeg vet av erfaring jeg får god hjelp og oppfølging-.
ryddig og greit. ingen negative erfaringer annet enn at de ikk ringte meg opp når jeg ønsket i forbindelse med økning i forsikringspremier
Jeg har hatt to separate situasjoner der noen har kollidert i min bil. Tryg har ordnet alt og lagt til rette for at det ble minst mulig stress for meg
Ble kontaktet vedr. pristilbud på bedre pris på forsikringen, som har blitt alt for høy
Hjerteinfarkt i Kroatia med reiseforsikring gjennom arbeidsgiver. Vi måtte mase om alt, kona fikk bare dekket 2 3 dager a gangen før vi måtte ringe å mase om forlengelse på hotellet. Til og med sykehuset truet med å kaste meg ut fordi tryg ikke betalte. Sånn var det med alt. De krona det hele med å nekte å dekke telefon kostnadene på 8000, etter mye klaging fra meg og arbeidsgiver dekket de 3000!!!! Jeg betaler gladelig noen tusen ekstra for å slippe Tryg!
De svarer at jeg får svar om 6-8 virkedager men 1 ,5 mnd etter har jeg ikke fått annet svar enn at skadenr skal være 8 siffer Jeg kan telle til 8 men tror ikke tryg kan dette. Hadde 3 takstmenn etter skaden for snart 3 år siden. Saken er ikke ferdig.